S: 3s-gte gen 1 i delar. Massa grejer,måste bort!UPPDATERAT!

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Martin J
Inlägg: 54
Blev medlem: fre 22 jan 2010, 17:13:42
PostOrt: Örebro
Land (Country): Sverige

S: 3s-gte gen 1 i delar. Massa grejer,måste bort!UPPDATERAT!

Inlägg av Martin J »

UPPDATERAD ANNONS


Tjabba! Eftersom jag sålde min gamla celica till Prankster utan motor, så har jag en hel hög (snarare ett helt garage) med grejer som jag vill bli av med.ska flytta ut från mitt nuvarande garage och behöver bli av med allting snabbt! Det är bland annat ett block med nya ramlager,vevlager och kolvringar. ARP-bultar i vevstakarna. Begagnade kolvar och stakar. Flera uppsättningar kammar, bland annat en uppsättning GTi-kammar. Komplett packningssats. 2 uppsättningar ventiler. Komplett kabelhärva till st165.

Acl ramlager och vevlager, Arp pinnbultar till stakarna, Nippon kolvringar, st185 kolvar och stakar sitter i nymålat block. Blocket sitter uppsatt i jula motorstativ, allt ingår.
Turbo, ct26.
2st topplock st165
Alla smådetaljer runt motorn finns.
2st insug st165
Allt som du hittar som det står Toyota på eller har nån som helst anknytning till Toyota ingår.


Kom och hämta allting, betala vad du tycker det är värt. Får jag 2000 spänn är jag väldigt nöjd! bara lagrena till motorn har jag betalat mkt mer för.

Kan leverera grejerna, men då tillkommer det självklart kostnader för transport osv osv.

Grejjerna finns utanför örebro!

Ring mig på 076-313 26 34 om det är intressant.

Martin
Senast redigerad av Martin J den ons 18 maj 2011, 10:55:39, redigerad totalt 2 gång.
MVH
Martin Jönsson, Örebro
Bilskadereparatör på Möller Bil i Örebro, VAG-koncernen.
Användarens profilbild
Elof_power
Inlägg: 242
Blev medlem: fre 06 mar 2009, 13:20:59
Bilmodell: Celica GT-Four
Årsmodell: 1990
PostOrt: kumla
Land (Country): Sverige
Ort: Kumla

Re: S: 3s-gte gen 1 i delar. Massa grejer, måste bort!

Inlägg av Elof_power »

Okej jag kommer.. :D Nää men om du behöver bli av med sakerna snabbt så bor jag inte långt bort ju..
Jag PMar dig..
Martin J
Inlägg: 54
Blev medlem: fre 22 jan 2010, 17:13:42
PostOrt: Örebro
Land (Country): Sverige

Re: S: 3s-gte gen 1 i delar. Massa grejer,måste bort!UPPDATE

Inlägg av Martin J »

Tråd kan låsas, grejerna sålda! :)
MVH
Martin Jönsson, Örebro
Bilskadereparatör på Möller Bil i Örebro, VAG-koncernen.
Skriv svar