Finns de något intresse för Corolla GTi delar?

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
MostWanted93
Inlägg: 48
Blev medlem: tor 31 mar 2011, 23:15:54
PostOrt: Umeå

Finns de något intresse för Corolla GTi delar?

Inlägg av MostWanted93 »

Har en Corolla Gti -89 som jag håller på att plocka ut motorn ur.
Finns de något intresse för delar från den? Bilen är helt komplett, förutom framsäten(ev baksäten också), front- och sidokjol, takvinge och taklucka.
Annars finns allt, dock är bakluckan sönderrostad, men jag tror att dörrar och framskärmar och sånt är i bra skick.
Finns de inget intresse hamnar allt på skroten.

Fråga efter en del och kom med en bud om ni är intresserad!
Toyoloog
Inlägg: 3
Blev medlem: mån 13 aug 2012, 22:03:04
Bilmodell: AE92, EP81
Årsmodell: 0

Re: Finns de något intresse för Corolla GTi delar?

Inlägg av Toyoloog »

hej,

Ledsen för min grammatik men jag använder Google translate eftersom jag inte talar svenska själv.
Jag är intresserad av GTI kombiinstrumentet + trim om du fortfarande har det.

Vänligen kontakta mig på: plexstudio AT gmail.com
Tackar!
Användarens profilbild
fredrik mkIII
Inlägg: 473
Blev medlem: mån 02 mar 2009, 14:11:40
Bilmodell: Yaris 1.8 ts
Årsmodell: 7
PostOrt: Lur
Land (Country): sverige
Ort: Lur

Re: Finns de något intresse för Corolla GTi delar?

Inlägg av fredrik mkIII »

Hej. Drar en slamkeypare och frågar om du har kvar delar. Är intresserad av topp styrenhet och kabelhärva. Gärna kringutrustning som mapsensor om det nu fanns sådan eller mängdmätare. Kan inte riktigt de där bilarna. Kanske hela motorn om den står på det viset.

Om nu inte allt är skrotat.

Med vänlig hälsning, fredrick
Fredrick Johansson

corolla ke70 nya ögonstenen
corolla ee10
Corolla ae82
+ nissan Cherry
+ suzuki cappuccino
MostWanted93
Inlägg: 48
Blev medlem: tor 31 mar 2011, 23:15:54
PostOrt: Umeå

Re: Finns de något intresse för Corolla GTi delar?

Inlägg av MostWanted93 »

fredrik mkIII skrev:Hej. Drar en slamkeypare och frågar om du har kvar delar. Är intresserad av topp styrenhet och kabelhärva. Gärna kringutrustning som mapsensor om det nu fanns sådan eller mängdmätare. Kan inte riktigt de där bilarna. Kanske hela motorn om den står på det viset.

Om nu inte allt är skrotat.

Med vänlig hälsning, fredrick
Som de står i början av inlägget så plockades motorn och all kringutrustning till den ut för annan användning
Skriv svar