S: Toyota Supra MKIII -89 endast 1700mil ! Samlarbil.

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Shogun
Inlägg: 13
Blev medlem: fre 08 maj 2009, 16:04:49
Bilmodell: Toyota Supra
Årsmodell: 1989
PostOrt: Ransäter
Land (Country): Sverige
Ort: Ransäter Värmland

S: Toyota Supra MKIII -89 endast 1700mil ! Samlarbil.

Inlägg av Shogun »

Hej!

Ja jag funderar att sälja min fina Toyota Supra till rätt person. Bilen är inte billig om nu någon tror det, men om ni är ute efter en bil som är en samlarbil så är detta rätt val. Detta är Sveriges mest lågmilade Toyota Supra mkIII -89 endast 1700mil ! Ja ni läste rätt 1700mil! Ring mig om ni är intresserade så diskuterar vi vidare. Jag är tvungen att ange ett pris här för att få in annonsen 120000KR. Rätt pris får du när du ringer så diskuterar vi saken. Men bilen är som sagt inte billig! Sveriges snyggaste Toyota Supra MKIII -89 helt original !

Bilder. http://www.garaget.org/?car=152885

Tel. 0552-30167

mobil 070-3147828

mvh Conny Karlsson