Corolla KE20-1974

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
dansken
Inlägg: 2
Blev medlem: sön 17 aug 2014, 18:02:19
Bilmodell: corolla ke20
Årsmodell: 1974
PostOrt: Åstorp

Corolla KE20-1974

Inlägg av dansken »

Köpte denna för att stoppa i en 800hk 2jz men tycker nu att det är synd då detta är en original toyoglide (automat).
Bilen är i ganska bra skick med endast lite rost på bakre skärmkanter + några små blemor.Allt funkar på bilen till o med strålkastarrengöringen!
Inredningen är i fint skick.
Har original hjulen.
Besiktigad 4/8 UA inte heller några bra att veta!
Vad jag har förstått är det mycket ovanligt med automat så jag vet inte vad den är värd men bud på 20000 och över borde vara rimligt. Har en hollänsk bekant som är toyota frälst o han menade att jag kunde sälja där o få minst 3000euro, men tycker det hade varit kul om den kunde stanna i svea rike. Kan mms:a fler bilder.
Ring för mer info på 070566929tre
Bild