Tackar! Gillar att pilla runt med massa speciallösningar (vilket oftast bara kostar onödig tid o ändå får göras om tillslut iaf.....)
Har pillat ihop lite annat mök som ni stackar som råkade klicka in på den här tråden nu för förfaras över;
Byggde om spakstället som satt i den röda celican, vilket hade grymt korta läget så de behövdes nästan en längre spak för att få ett någosånär vettigt utväxlings förhållande på den, så de löstes så här;
Guld är ju den "blingigaste" färgen av dom alla.. de HAR jag sett på MTV, jag lovar!
Lite skillnad mot original;
Otroligt nog så passade de i bilen oxå på första försöket (jag vet, vart precis lika förvånad sj, inte som vanligt när jag gör nått direkt)!
Sen vart jag ju även tvungen att få en ny ratt i Camry'n, så monterade i ratten jag hade i den röda (passade oxå på första!) så fick camryn kramgo celica kringla
Även putsat upp motorrummet en smula o fått i chatchtank för vevhusvent (en (låtsas)kaka till den som vet vilket fäste som återanvändes), blir bra när motorn ska i sen;
Så pysslet fortsätter, långsamt o jävligt osäkert... har idag lämnat iväg mallar för att få flänsar tillskurna för turbobyte, får ju inte tag på nån vettig ct26'a, så hänger nog dit ett smidigare saab (jag vet, jag vet, shame on me) agg, en t25'a, istället. Är ju god för 260hk på 2.0liters saab (nu svor jag igen) motorer, så borde räcka för mina planer. Bättre respons oxå med ett sånt kanske, kan ju alltid vara trevligt!
Tack för mig denna gång!