Vilken lambda efter katten till trillingbil?

Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
Kategoriregler
Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
akathebarf
Inlägg: 20
Blev medlem: fre 25 okt 2019, 15:53:16
Årsmodell: 0
PostOrt: 13646

Re: Vilken lambda efter katten till trillingbil?

Inlägg av akathebarf »

Ja är det kö kanske man måste be någon åka till rätt firma men det var bara jag där och någon som väntade på någon i en fåtölj. Det var hon jag talade med och 2 av hennes kollegor som inte gjorde någonting.

Goodwill är bra, kanske jag inte köper något men jag kommer rekommendera en bra firma till alla jag känner. Det är värdefullt. När jag väl ska köpa något så kommer jag såklart åka till den trevliga firman som hjälpt mig förut.

har ett par "goodwill" butiker som jag alltid kikar på först innan jag går till någon annan när det tex gäller datordelar just för att dom hjälpt mig när dom inte behövt göra det. Så en gång förlorade dom faktiskt ett par tusen enbart för att jag ville byta ut en produkt som jag egentligen inte fick byta mot en betydligt billigare men dom visste nog att jag efter det alltid är en återkommande kund som dom tjänat väldigt bra på i längden.
De flesta butiker gillar mig, har fått höra att jag är en dröm kund. Brukar skriva upp det jag ska ha och med deras artikelnummer så dom har en behändig lista när det är mycket, brukar få bra rabatt när jag gör så.

Hon sa nog att hon inte fick ge mig sådant eftersom hon nog inte ville jobba, den toyota butiken är ökänd för detta. Värst var nog jag var där och ville köpa en reservdel till min bil. då gick beställningen av någon anledning bra trots "fel" bil. Jag kom dit när beställningen kommit, 1.5 timmar innan de stängde. ingen stod i kassan men jag såg ett par anställda i ett rum långt bak så jag plingade på klockan varpå en sa surt "vi har stängt" och smällde igen dörren. Det var ca 5 år sedan och det verkar inte ha ändrats mycket.
akathebarf
Inlägg: 20
Blev medlem: fre 25 okt 2019, 15:53:16
Årsmodell: 0
PostOrt: 13646

Re: Vilken lambda efter katten till trillingbil?

Inlägg av akathebarf »

Nu har jag kört med bilen i flera dagar och den fungerar utmärkt. Glömde såklart ODB läsaren hemma men min bror som är gammal toyota meck visste hur man nollade koden utan läsare :)

Så slutet gott allting gott!
Skriv svar