K: Toyota Celica GT-Four ST205 eller ST165

Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Kategoriregler
Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
OskarH
Inlägg: 35
Blev medlem: fre 16 okt 2009, 13:25:29
Bilmodell: Celica GT-Four
Årsmodell: 1995
PostOrt: Falun

K: Toyota Celica GT-Four ST205 eller ST165

Inlägg av OskarH »

Hej!
Efter flera år utan en GT4:a så tänkte jag försöka hitta en ny. Då jag med stormsteg närmar mig 30år har jag också börjat bli lite bekväm och letar därför i första hand efter vänsterstyrda objekt. Välvårdade exemplar med lägre miltal har också förtur.

Lägger ut denna köpesannons så får vi se om det blir någon fin 30-årspresent till mig själv. Hör gärna av er om ni har något som ni tror kan vara av intresse.

Intresserad av bilar i hela Sverige.

Ha det fint!

Mvh
Oskar
OskarH
Inlägg: 35
Blev medlem: fre 16 okt 2009, 13:25:29
Bilmodell: Celica GT-Four
Årsmodell: 1995
PostOrt: Falun

Re: K: Toyota Celica GT-Four ST205 eller ST165

Inlägg av OskarH »

En ST165 kan också vara intressant. Här kan det mesta vara intressant men önskvärt är hyfsat fräsch inredning och att den är skapligt fri från rost.

Även en högerstyrd ST205 till rätt pris kan vara av intresse. Då är även kravet på skick lägre.
JohanRocker
Inlägg: 1494
Blev medlem: sön 01 mar 2009, 15:52:13
Bilmodell: CELICA GT-FOUR
Årsmodell: 1993
PostOrt: Nyköping
Land (Country): Sverige
Kontaktperson: Johan
Ort: NYK

Re: K: Toyota Celica GT-Four ST205 eller ST165

Inlägg av JohanRocker »

Uppdaterar tråden!

Letar efter en ST205a
Johan.L Celica ST205 RED
Top Secret Racing
Skriv svar