S: Ke70 -82

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Jensbrorsson
Inlägg: 1
Blev medlem: fre 05 jan 2018, 17:01:24
Bilmodell: Auris
Årsmodell: 2014
PostOrt: Bottnaryd
Land (Country): Sverige

S: Ke70 -82

Inlägg av Jensbrorsson »

Kollar intresset här innan jag lägger ut annons på blocket!

Bestämt mig att jag måste göra mig av med corollan jag under flera år i min enfald trott jag ska få tid att göra iordning..
Var besiktigad och användes ofta tills jag fick för mig att byta motor/låda till Mazda miata prylar. Finns komplett motor med elsystem, vxllåda, första delen av kardan från en - 92 miata som kördes fram tills allt plockades ur. Oljetråg bytt till ett med frontsump.

Lite upptaget hål för växelspak och övre kylarbalken avkapad annars orörd.
Orginalmotor inlagd nu för att kunna flytta runt den.

Säljer helst allt på en gång då vi snart flyttar och slipper gärna dra med mig mer än nödvändigt!

Har mestadels varit i garaget men tyvärr fått stå ute i perioder. Bakskärmar rostiga men finns ny ekonomiplåt till dessa. Dörrar upprostade i nerkant. Sist jag hade den upphissad fanns ingen vidare rost under! Antagligen inget för orginalrenoveraren men kan bli en kul busbil!
https://photos.app.goo.gl/hWuB7w9HFAEk2j8HA
Vid seriöst intresse kan jag ta fler bilder.

Finns ca 4 mil söder om Jönköping, ring gärna 0700929268

Riktpris 10000:-