s: Blå Toyota Celica - 00 ~45 000:-

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Användarens profilbild
Tarragona
Inlägg: 9
Blev medlem: ons 29 apr 2009, 08:21:46
Bilmodell: Celica
Årsmodell: 2000
Land (Country): Sverige
Ort: Linköping
Kontakt:

s: Blå Toyota Celica - 00 ~45 000:-

Inlägg av Tarragona »

Efter knappt 3 år måste jag nu slita mig från bilen pga studier till hösten.

Tänkte kolla intresset här innan den åker ut på Blocket!

Blå Toyota Celica -00, gått ca 14-15 000 mil.
142 hk. AC. Stereo. Centrallås. Vinge


En i min ägo problemfri bil som jag alltid lämnat på service/underhåll hos Toyota Askling i Linköping.
Toyota-servad tidigare enligt en massa gamla papper & kvitton som också finns kvar.

Både vinter - och sommardäck sitter på aluminiumfälg och är i fint skick då jag kört bilen förhållandevis väldigt lite.

Detta är en liten, snygg och rolig bil som jag kommer sakna! :)

Säljes i befintligt skick, måste såklart både ses och provköras, finns i Linköping!

Prisidé: 45 000:- BVSA

Om intresse finns, vänligen maila ( camilladavour@hotmail.com ) istället för forum-meddelande.

Mvh Camilla
Bilagor
annonsbild1.jpg
annonsbild1.jpg (118.92 KiB) Visad 2046 gånger