Som också har översatts till olika språk Självklart torde originalboken vara korrekt, blir lite snurrigt med olika tolkningar. Vet att på moderna bilar så kan det finnas en uppsjö olika lådor med bara marginell skillnad på utväxling och det skulle kunna vara det som är fallet med Haynes. Oavsett så är skillnaden så pass liten att det kanske spelar mindre roll i praktiken.srylul skrev:Ok. Gissar att den är skriven för hela världen och sedan översätts till olika språk?
Tror att du ska lita mer på instruktionsboken som är skriven av Toyota.
Tänkte skruva lite ikväll, då ska jag ta alla uppgifter från plåtarna på bilen.
Nä sådana grottjobb är inte intressant =0)KE20 skrev:Om det är RA40 du menar så är det troligen en W50 låda, det "går" enl utländska forum om man får tag i en sprängkåpa från en LiteAce, dock är det nog hundra gånger lättare att få tag i en K50-låda som passar direkt eller t.o.m en från en KE70 (kapa i kardantunneln för spaken osv)
Finns kunskapen hurvida T50 lådan stämmer lika bra som K50? Eller hamnar växelspaken i baksätet där också?