Tror de som är riktigt seriösa har olika setuper på olika banor. Men de är vel alla justeade på ungefär samma sätt.
Banorna går vel oftast (alltid?) med klocks det betyder ju att det är vänster framdäck som slits ut. Viktigaste inställningen skulle jag tro är mycke neg camber på det däcket.
http://rejsa.nu/arkivet.asp endel läsvärt om ni inte redan läst det reda´n.
På bilderna ser det ut som att ni är en däckfirma så har vel förmodligen riktigt bra koll på vad olika hjulvinklar betyder annars står det riktigt bra där hur hjulvinklarna påverkar köregenskaperna...
Jag har tänkt testa några timeattack körningar till sommaren och då med följande inställningar.
ca
-2.5 camber fram
-2,0 camber bak
1mm toe ut fram (bättre instyrning)
1mm toe in bak (stabil bakända, bilen upplvs mindre orolig)
caster fram får bli original lutningen.
hoppas de kan va till nån hjälp.
har aldrig toe out bak på bilen, då kan man bromsa bilen till överstyrd sladd eller va man ska säga
Det här har jag över i garaget, pma för frågor.