Här skriver vi om våra bilar vilket innebär information och/eller ett projekt om bilen. Endast Toyotor. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
Kategoriregler
Toyotor som kom efter den stora förändringen som framhjulsdrift, insprutning, tvärställd motor, nya karosser och bottenplattor så gränsen är något flytande kring 1985 - 1987. Har du en äldre bil så lägg den i Classics. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
I korthet Toyota Celica Gt-i st202 -94
175 Hk @ förbannat högt varv
193 Nm @ okänt varv
Gjort med bilen
Inte mycket vad jag kunnat se. * Öppter luftfilter * 18" fälgar
Mina planer med bilen
Än så länge har jag inga större planer. Men i alla fall: X Fixa drivknuten. G Japsdämpare, monteras onsdagen den 16 juni!
O Fixa till en ful parkeringsskada.
O Dra dit JDM baklysen (ja, kanske)
O Sänkning - Tips emottages! Lutar åt ett nej till nya fjädrar.
O = Ogjort, X = Klart, G = På gång
Senast redigerad av Skynerd den sön 05 sep 2010, 15:17:48, redigerad totalt 13 gång.
Tidigare (Toyota-) bilar: Supra MK3 3.0L Turbo - 89, Celica ST202 -94, Celica ST192 -90 (förstabil).
Dale skrev:Bilder på bilen å så har du glömt vita sidoblinkers ilag med nya baklamporna. Sen lär du ha andra blinkersglas fram me.
Yes! Bilder är på G. Det är bara det att det känns mindre roande att pyssla med bilen när drivknuten låter som den gör. Också när begagnade reservdelar som faktiskt passar är omöjliga att få tag på. Särskilt när en ny axel kostar mellan 4000 och 5000:-. Arbetskostnad inte inkluderad.
Vita blinkers runt om ja. Sätter upp det på listan. Den mentala om inte annat.
Tidigare (Toyota-) bilar: Supra MK3 3.0L Turbo - 89, Celica ST202 -94, Celica ST192 -90 (förstabil).
Snabba på med bilder! nyfiken nu
(säg att den inte är silverfärgad), (säg att den inte är silverfärgad), (säg att den inte är silverfärgad), (säg att den inte är silverfärgad)...