Bra Toyota verkstad i Stockholm för Fullservice?

Allmänna frågor som berör ditt Toyota ägande, alternativt övriga Toyota relaterade frågor. Alla icke Toyota relaterade trådar hänvisas till offtopic.
Toyauris95
Inlägg: 4
Blev medlem: ons 25 aug 2021, 13:35:39
Årsmodell: 0
PostOrt: Stockholm

Bra Toyota verkstad i Stockholm för Fullservice?

Inlägg av Toyauris95 »

Hej!

Har ägt min Toyota i 2 år nu och tänkte göra en Fullservice. Kan ni snälla rekommendera en bra Toyota verkstad ni litar på och vet att de gör ett bra jobb i Stockholm.

Jag har en Toyota verkstad är i Vällingby men jag litar fan inte på de. Jag gick till de en gång för att kolla varför mina varselljus inte sattes på när bilen startade och de hade ingen aning varför och sa boka service. Efter lite googlande fick jag lära mig att bilen måste vara i växel för att de ska sättas på. Tycker att de borde veta det där eller?

Tack
riclin
Inlägg: 232
Blev medlem: fre 17 maj 2013, 08:40:44
Bilmodell: Prius
PostOrt: Stockholm
Land (Country): SWEDEN

Re: Bra Toyota verkstad i Stockholm för Fullservice?

Inlägg av riclin »

Jag tycker Toyota i Haninge är väldigt bra. Väldigt hjälpsamma också. Åker dock hälften av gångerna till Toyota i Uppsala. Då jag tycker servicepriserna i Stockholm är helt hutlösa.
Toyauris95
Inlägg: 4
Blev medlem: ons 25 aug 2021, 13:35:39
Årsmodell: 0
PostOrt: Stockholm

Re: Bra Toyota verkstad i Stockholm för Fullservice?

Inlägg av Toyauris95 »

riclin skrev: sön 26 sep 2021, 04:42:53 Jag tycker Toyota i Haninge är väldigt bra. Väldigt hjälpsamma också. Åker dock hälften av gångerna till Toyota i Uppsala. Då jag tycker servicepriserna i Stockholm är helt hutlösa.
Tack ska kolla upp de.
Skriv svar