K: Toyota mr2

Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Kategoriregler
Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
jimber90
Inlägg: 1
Blev medlem: tis 03 dec 2019, 12:51:23
Bilmodell: Toyota Celica RA61
Årsmodell: 1982
PostOrt: Arboga

K: Toyota mr2

Inlägg av jimber90 »

Önskar köpa en Toyota mr2 sw20 NA
Letar inte efter någon utställningsbil eller turbobil, en bil i bruksskick helt enkelt.
Helst någonstans i Mellansverige men för en fungerande bil & ett vettigt pris hoppar jag gärna på tåget och tar en roadtrip hem.

Jag har inget emot att skruva eller svetsa, men jag vill veta eventuella fel och skavanker innan affär.
Kanske någon bil som bara blivit att stå och du hellre ser att den kommer till liv och används igen?
Dags för kamremsbyte och det inte är något du orkar ta dig an? Oavsett anledning, kom med förslag!
Bilen behöver inte vara besiktigad men får gärna fungera.

Jag har varit sugen på modellen länge nu så jag känner att det är dags att doppa tån i vattnet.

Skicka ett mail med bilder, info samt prisbild till berglindjimmy@gmail.com
Tack på förhand,
Jimmy