Kvalitetsgaranti

Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
Kategoriregler
Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
Användarens profilbild
KelMer
Inlägg: 755
Blev medlem: sön 17 maj 2009, 17:17:51
Bilmodell: Mr2 Mkll V6
Årsmodell: 1992
PostOrt: Piteå
Land (Country): Sverige
Ort: Piteå födelseplatsen för sveriges första inreggade Mr2 V6

Re: Kvalitetsgaranti

Inlägg av KelMer »

linblekinge skrev: Sen när man läser här på forumet så verkar det som toyota har blivit tuffare ( inte så generösa ) när det gäller goodwill längre ??

Det håller jag inte med om, har en Avensis -05 (8000mil) som motorlampan börjat lysa på några ggr tack vare att nån syresensor läst utanför sitt område (tydligen inte helt ovanligt), har alltid tagits på Goodwill och då har dom bytt ut den.

Det ända jag igentligen betalar för, är när jag lämnar in bilen på service, resten av gångerna har som sagt alltid blivit Goodwill, och det är så dom resonerar här på Toyota, Allt som kan tänkas tas på Goodwill söker dom Goodwill för :thumbup: Så nog kommer dom att få fortsätta serva min bil!!!
/Christian N
0733966737

Toyota Mr2 Mkll gen2 N/a Mv6:an *Kör*

Toyota Avensis -05 Aut, Stora GPS:en Familjeracen? *Kör*

Toyota Camry -93 V6 Delar Säljes *Skrotad*

Toyota Starlet KP62 *Rulland chassi*

BIMMER 328i -96 m 325:ans insug Vinterräsen *Såld*

Audi S6 C4 2,2T -94 Quattro "nya" Vinterräsern *Kör*



Friskt vågat, Hälften vunnet
Skriv svar