stötdämpare från en st165 till st182

Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
Kategoriregler
Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
Skyrunner
Inlägg: 65
Blev medlem: lör 12 jun 2010, 16:57:33
Bilmodell: Celica GTI
Årsmodell: 90
PostOrt: 57275
Land (Country): Sverige

stötdämpare från en st165 till st182

Inlägg av Skyrunner »

som rubriken lyder. såg en annons på blocket (http://www.blocket.se/blekinge/Delar_ti ... ?ca=18&w=3) och undrar om stötdämparna fungerar att montera till min st182, borde ju gå rakt av tycker jag, men jag vet ju inte så mycket, därför frågar jag här!

/Skyrunner
Senast redigerad av Skyrunner den ons 23 jun 2010, 13:05:56, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Skynerd
Inlägg: 142
Blev medlem: tor 07 maj 2009, 21:55:57
PostOrt: BORÅS
Land (Country): SVERIGE

Re: Stötdämpare bak

Inlägg av Skynerd »

Jag skulle TRO att det inte passar. Men tror gör man ju i kyrkan som bekant. :)
Tidigare (Toyota-) bilar: Supra MK3 3.0L Turbo - 89, Celica ST202 -94, Celica ST192 -90 (förstabil).
Skyrunner
Inlägg: 65
Blev medlem: lör 12 jun 2010, 16:57:33
Bilmodell: Celica GTI
Årsmodell: 90
PostOrt: 57275
Land (Country): Sverige

Re: Stötdämpare bak

Inlägg av Skyrunner »

Skynerd skrev:Jag skulle TRO att det inte passar. Men tror gör man ju i kyrkan som bekant. :)
Ändrade min rubrik och innehåll då jag inte hittar deleteknappen.... detta svar var angående dämpare från en MR2a.
Skriv svar