K: MR 2 , Celica mfl

Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Kategoriregler
Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
PiTeRaQ
Inlägg: 2
Blev medlem: tor 22 apr 2010, 14:52:41
Bilmodell: Avensis
Årsmodell: 2002

K: MR 2 , Celica mfl

Inlägg av PiTeRaQ »

Hej !

Som första inlägg i forumet är det väl lika bra att gå rakt på sak. Är ute efter en rolig bil gärna bakhjulsdriven alt 4-hjulsdriven, Ypperligt om det är turbo i den från början alt relativt billigt att slänga i en efteråt utan att behöva byta ut halva bilen... Har ägt och kört Toyota sen 2005 (Tsport 05a, Avensis 02 D4) och kan inte säga annat än att det skall VÄLDIGT mycket till innan jag vänstrar :D... Däremot har jag varken kört eller läst på om dom lite äldre sportbilarna men jag har fastnat för MR2 turbo men hur är den och köra & äga? Letar febrilt efter en vettig bil som startar varje dag som har både komfort å körglädje...
Antar att det är rätt forum att fråga =).... Tacksam för svar!!
Sejmon
Inlägg: 23
Blev medlem: tor 19 mar 2009, 08:41:00
Bilmodell: Mr2 T
Årsmodell: 1993
PostOrt: Växjö
Land (Country): Sverige

Re: K: MR 2 , Celica mfl

Inlägg av Sejmon »

Kika efter om det här skulle kunna vara intressant. Skicka ett mail och säg vad du tycker.

http://www.blocket.se/kronoberg/Toyota_ ... ?ca=21&w=1
PiTeRaQ
Inlägg: 2
Blev medlem: tor 22 apr 2010, 14:52:41
Bilmodell: Avensis
Årsmodell: 2002

Re: K: MR 2 , Celica mfl

Inlägg av PiTeRaQ »

Fin bil det där =)... Skulle gärna velat ha ratten på andra sidan bara =/...
Sejmon
Inlägg: 23
Blev medlem: tor 19 mar 2009, 08:41:00
Bilmodell: Mr2 T
Årsmodell: 1993
PostOrt: Växjö
Land (Country): Sverige

Re: K: MR 2 , Celica mfl

Inlägg av Sejmon »

Kan jag förstå. Men det är faktiskt inga större problem, lite som att ta bort stödhjulen på cyklen. Känns lite konstigt i början men efter några gånger är det hur naturligt som helst.

Sedan är ju faktiskt priset satt med tanke på att den är högerstyrd vilket du säkert märkt när du har letat på blocket och sett hur mkt en vänsterstyrd kostar.
Användarens profilbild
Freddan
Inlägg: 183
Blev medlem: mån 02 mar 2009, 21:22:10
Bilmodell: Celica GT-4 ST205
Årsmodell: 1995

Re: K: MR 2 , Celica mfl

Inlägg av Freddan »

Skriv svar