Klubb profil produkter?

Allmänna frågor som berör ditt Toyota ägande, alternativt övriga Toyota relaterade frågor. Alla icke Toyota relaterade trådar hänvisas till offtopic.
robbes
Inlägg: 87
Blev medlem: mån 02 mar 2009, 09:15:34
Bilmodell: Toyota Previa
Årsmodell: 2002
PostOrt: Motala
Land (Country): Sverige
Ort: Motala

Re: Klubb profil produkter?

Inlägg av robbes »

Neblade skrev:
robbes skrev:jag hoppas det var okej att han fick använda bilden på den muggen jag beställde från honom ivll ju visa på jobbet vad man kör för fordon o att det finns klubb för toyota ägare med dock dåligt med info för oss previa ägare men kan väl bli ändring på det har två stycken själv en 00 samt den på muggen en 02a.

Talade med honom i går o frågade om någon kontaktat hoonom om det vi talat om i mail med ordförande och även nämnt här men ingen hade gjort det sade han
Nej det stämmer, jag har kollat på deras hemsida men har för mycket på jobbet för att hinna med att ringa privata samtal dagtid. Har jobbat en hel del övertid senaste veckorna, men det ska väl lugna sig inom ett par veckor misstänker jag.
Kunde dock inte se på deras hemsida att de kan sköta allt med webshop så som jag hade hoppats, utan bara att man kan göra enskilda beställningar där man själv får hålla reda på logotyp filer etc. Men jag ska ta och kontakta dem och höra efter vad de kan åstakomma.

MVH//

Deras hemsida är inriktad på privata kunder därför så är ej all information med där bara att maila dem så kan de ge mera information . Alla tryck jobb de gör sparar de filer/logon på för återkommande beställningar så det enda som behövs göras är att sända dem det som skall tillåtas tryckas så har de hand om det.



PS jag hoppas det var oekj att de fick använda reklamen på muggen där
Skriv svar