S: AE86 2D Coupe

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Legend
Inlägg: 1
Blev medlem: sön 19 jul 2009, 19:25:29
Bilmodell: AR86
Årsmodell: 1984
PostOrt: Malmö
Land (Country): Sverige

S: AE86 2D Coupe

Inlägg av Legend »

Hej,

har en Corolla Coupe AE86 som jag funderar på att sälja.
Har ägt bilen i ca 2 år, är inte inregistrerad i Sverige men alla papper finns.

Bilen går bra i motor och låda, står 12000mil på mätaren. Tror dock inte man kan lita på det.

Mycket kaross jobb på den innan den är klar. Den är sedan tidigare omlackerad några gånger. Senaste lagret är rätt dåligt gjort. Finns rost på bilen dock har jag svetsat om bottenplatten så där är inget kvar.

Säljer bilen endast pga att jag har haft den i 2 år nu och inte hunnit göra så mycket på den pga att jag flyttat 2 ggr samt bytat garageplats 4ggr. Har nu köpt hus med eget garage :) men har en del att göra på det så kommer inte jobba på bilen på kanske ännu ett år.

Tycker det är dumt att bilen bara ska stå så jag kollar om någon vill ha den.

Det är en hel del jobb kvar på den, men 4 nya däck så borde den gå igenom besiktningen iaf.
Min plan var själv att göra i ordning den för besiktningen och sedan riva den i atomer och renovera allt och lacka om den.

Jag vill ha 15.000kr för den och inte en krona under, får jag inte det låter jag den stå tills jag har tid att fixa den.

Det är ett renoveringsobjekt, är man inte redo för det är det inte ens lönt att kontakta mig för att kolla på bilen.

Ni når mig på min mail:

jonas_hagberg@hotmail.com
SHySwe
Inlägg: 1087
Blev medlem: mån 02 mar 2009, 06:50:03
Bilmodell: Corolla -73
Årsmodell: 1973
PostOrt: Luleå
Land (Country): Sweden

Re: S: AE86 2D Coupe

Inlägg av SHySwe »

Mer detaljer och lite bilder kanske?
Projekt: Corolla -73 Ke20 med Saab B234L
Skriv svar