K: Låskista Camry 89

Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Kategoriregler
Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
vemsaru
Inlägg: 1
Blev medlem: tis 15 aug 2023, 22:20:57
Bilmodell: Camry SV20
Årsmodell: 1989
PostOrt: Rönninge
Land (Country): Sverige

K: Låskista Camry 89

Inlägg av vemsaru »

Helloj, har letat som en tok men hittar ytterst lite, sen hittade jag dehär forumet och kände att jag bannemig ska testa.
Jag söker alltså en låskista med tillhörande nyckel till en Camry från 89, då min inte vill vara med alls.
Förardörrn är viktigast, men har du till båda framdörrarna från samma bil så vore det toppen!

Bor på södra sidan av Stockholm men är villig att åka en bit, alternativt ta emot post.

Mvh en jäkel som bara vill ut och njuta av bilen men inte vågar lämna den olåst i främmande städer.
MangePange
Inlägg: 14
Blev medlem: fre 10 sep 2021, 19:37:30
Bilmodell: Camry V6
Årsmodell: 1988
PostOrt: Sthlm

Re: K: Låskista Camry 89

Inlägg av MangePange »

Det finns inte så många av den generationen Camry kvar. De flesta är avregistrerade/ skrotade pga rost.
Det finns också ett gäng som står avställda år efter år och såklart aldrig blir nåt mer än reservdelsbilar.
Men till salu är de inte.

Just nu finns det en SV21 till salu i delar på norska finn. Prova att maila den guben. Vinröd 90: a är det som "hugges".
Skriv svar