Glenn skrev: ↑ons 13 dec 2017, 10:47:17
Det står inte att det är en WRC försviso, och det ser inte ut att vara det. ..Å andra sidan är det ju ingen fördel med WRC-modellen på dessa heller.
Svårt att se om den är felstyrd, men nog tycker mans ej ana att ratten sitter på rätt sida i alla fall ?
Det står i annonsen "WRC vit" men säljaren kanske syftar på att lacken är WRC-vit...? Svårt när folk inte använder symboler och tecken korrekt när dom skriver
Årsmodell: 1995
Vänsterstyrd
Hur 17 ser du om det är en WRC-modell eller inte? Är det vingen på mltorhuven som du tänker på?
Ja, jag tror han syftar på färgen, annars är det ju inte så mycket saker på utsidan som skiljer, men afaik har alla WRC'er lyktspolning (men det råder delade meningar om det..), vilket inte dom vanliga har, även om det nog var original på svensksålda, men denna har det ju INTE, vilket tyder på att det inte är en WRC, svårt att veta dock.
Huvspoilern ska däremot WRC ha, men den satt inte original på japansålda icke-wrc iaf, i europa tror jag alltid den satt där dock, sitter ju till och med på min ST202.
Sen vet jag inte om några WRC var vänsterstyrda ? är lite osäker där.. känner inte till nån men det kan ju ha kommit några.
Men, ingen av skillnaderna på en WRC är ju något som gör bilen bättre på gatan egentligen, skulle möjligen vara intercoolerspolningen men skillnaden är minimal.
Just nu: Celica GT-Four ST205 (Black sin) , Celica GT ST202 (kvicksilver), Tesla model 3 LR DM (Smalltop),Pontiac Fiero GT V6, SAAB 9-5 Aero sportsedan (Goldie), SAAB 9-5 Aero sportcombi, SAAB 9-5SE 2.0 turbo (silversaaben), Suzuki GSX1100e (brööl), Suzuki GS500e (bumse), Honda NX650 Dominator.