Inlägg
av Glenn » ons 20 maj 2015, 14:31:08
Det är svårt att sugmotortrimma, du kan ju alltid byta motor till en från en nyare celica, en nyare 3S-GE har 175hk från 1994, eller möjligen flytta över lämpliga delar från sådana.
Har du kollat att den är hyfsat servad ? då menar jag inte stämplar i boken utan att stift och luftfilter ser bra ut, dåliga stift kan ju göra bilen lite ledsen tex, och igentäppt luftfilter likaså.
Har du läst ut felkoder ?
Var läänge sen jag körde en ST182, men dom ska väl vara hyfsat pigga, dock känns ju ST202 klart vassare trots "bara" 25hk mer.
Skrapet i lådan låter som syncring, det är väl inte bara vanligt på japaner utan alla bilar med sportiga ambitioner.
Just nu: Celica GT-Four ST205 (
Black sin) , Celica GT ST202 (kvick
silver), Pontiac
Fiero GT V6, SAAB 9-5 Aero sportcombi, SAAB 9-5SE 2.0 turbo (
silversaaben), Suzuki GSX1100e (brööl), Suzuki GS500e (bumse).
Snabba bilar, motorcyklar, bävrar, oboy, öl, söta flickor.
http://www.repulsiv.se