S: Toyota starlet 1984 med mycket historik och 14800 mil!

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Rosen
Inlägg: 4
Blev medlem: lör 22 feb 2014, 12:33:31
Bilmodell: Kp61
Årsmodell: 84
PostOrt: 19632

S: Toyota starlet 1984 med mycket historik och 14800 mil!

Inlägg av Rosen »

Hej, jag har insett att jag tyvärr behöver en större bil så jag måste göra mig av med min Starlet.
Ser helst att den går till någon som kan ta hand om den så jag prövar här.

Den har gått 14800 mil, haft totalt 9 ägare, ett i mina ögon fint exemplar, inte mycket till rost på kaross. Under börjar det bli lite ytrost här och var, men det är inte allt för farligt än.

Utrustning är väl typ dragkrok, resten tror jag är standard.

Det finns besiktningsprotokoll från 1986 och kvitton från 1990.

Jag har bytt oljetrycksgivare efter att den läckt, och vad jag vet att måste göras är att byta bakre ljuddämparen då den läcker.

Skyddsklädsel sitter på som jag inte tagit bort, men jag har lyft på den och vad jag sett var klädseln under riktigt fin (Garanterar inget men kan ta bort den om någon vill se).

Det är oerhört svårt att sälja in bilen här på ett seriöst sätt, så hör gärna av er till mig så kan jag berätta allt du vill veta.

Det är en bil som har gett mig mycket glädje och som jag fastnade för direkt när jag såg den. Jag ser hellre att köparen är rätt, istället för att få en viss summa pengar för bilen.

Hör av er på PM till mig så svarar jag, skriv ett nummer så ringer jag upp, skickar bilder eller vad du vill. Som sagt, rätt köpare=rätt pris!

Ha det bra /Robin.
Användarens profilbild
Starlan1
Inlägg: 382
Blev medlem: sön 01 mar 2009, 15:42:13
Bilmodell: Toyota Starlet
Årsmodell: 1981
PostOrt: Djurås
Land (Country): Sverige
Ort: Gagnef

Re: S: Toyota starlet 1984 med mycket historik och 14800 mil

Inlägg av Starlan1 »

Rosen skrev:Hej, jag har insett att jag tyvärr behöver en större bil så jag måste göra mig av med min Starlet.
Ser helst att den går till någon som kan ta hand om den så jag prövar här.

Den har gått 14800 mil, haft totalt 9 ägare, ett i mina ögon fint exemplar, inte mycket till rost på kaross. Under börjar det bli lite ytrost här och var, men det är inte allt för farligt än.

Utrustning är väl typ dragkrok, resten tror jag är standard.

Det finns besiktningsprotokoll från 1986 och kvitton från 1990.

Jag har bytt oljetrycksgivare efter att den läckt, och vad jag vet att måste göras är att byta bakre ljuddämparen då den läcker.

Skyddsklädsel sitter på som jag inte tagit bort, men jag har lyft på den och vad jag sett var klädseln under riktigt fin (Garanterar inget men kan ta bort den om någon vill se).

Det är oerhört svårt att sälja in bilen här på ett seriöst sätt, så hör gärna av er till mig så kan jag berätta allt du vill veta.

Det är en bil som har gett mig mycket glädje och som jag fastnade för direkt när jag såg den. Jag ser hellre att köparen är rätt, istället för att få en viss summa pengar för bilen.

Hör av er på PM till mig så svarar jag, skriv ett nummer så ringer jag upp, skickar bilder eller vad du vill. Som sagt, rätt köpare=rätt pris!

Ha det bra /Robin.
Bilder ?
Mvh Anders
Toyota Starlet S -81 Röd
Toyota Starlet S -81 Orange
Toyota Starlet 83
Toyota Starlet 80 kaross
Anton92
Inlägg: 40
Blev medlem: tis 15 jan 2013, 22:03:36
Årsmodell: 0
PostOrt: Norrtälje
Ort: Norrtälje

Re: S: Toyota starlet 1984 med mycket historik och 14800 mil

Inlägg av Anton92 »

PM:at dig!
Mvh Anton.
Rosen
Inlägg: 4
Blev medlem: lör 22 feb 2014, 12:33:31
Bilmodell: Kp61
Årsmodell: 84
PostOrt: 19632

Re: S: Toyota starlet 1984 med mycket historik och 14800 mil

Inlägg av Rosen »

Starlan1 skrev: Bilder ?
Mvh Anders
PMa mig ditt nummer så kan jag MMSa, har lite problem med datorn just nu så jag kan inte få dom uppladdade tyvärr.
Användarens profilbild
Starlan1
Inlägg: 382
Blev medlem: sön 01 mar 2009, 15:42:13
Bilmodell: Toyota Starlet
Årsmodell: 1981
PostOrt: Djurås
Land (Country): Sverige
Ort: Gagnef

Re: S: Toyota starlet 1984 med mycket historik och 14800 mil

Inlägg av Starlan1 »

Anton92 skrev:PM:at dig!
Mvh Anton.
Har inte fått nått !..?
Toyota Starlet S -81 Röd
Toyota Starlet S -81 Orange
Toyota Starlet 83
Toyota Starlet 80 kaross
Skriv svar