S: Starlet -82 Nybes & Tantägd

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Ahlgren88
Inlägg: 82
Blev medlem: mån 04 jan 2010, 20:18:44
Bilmodell: Corolla Starlet
Årsmodell: 82
Ort: Kalmar

S: Starlet -82 Nybes & Tantägd

Inlägg av Ahlgren88 »

Har en fin fin Toyota starlet -82, med 12k mil på mätaren.
Besiktad i november UA, alltså besiktad tom 2013 ut.

En tant som ägt den sedan 1984.
Skattebefriad
Vit

Kanonbra sommardäck på orginalfälgar.
Kanonbra vinterdäck, dubbade.

Lite rost finns i skärmkanter. Dock inget allvarligt som det ofta kan vara på en starlet, annars i kanonskick både in och utvändigt.

Eftersom jag till sommaren tänkt köpa mig en sporthoj tänkte jag se ifall någon är intresserad av att köpa min starlet.
Kan även tänka mig starleten som dellikvid vid byte mot R1,CBR Fireblade eller Ninja -04 till -07.

Pris 14k kr.
Vid intresse, mejla. Så kan jag även fixa bilder om det är av intresse.
Senast redigerad av Ahlgren88 den mån 13 feb 2012, 22:00:32, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Starlan1
Inlägg: 382
Blev medlem: sön 01 mar 2009, 15:42:13
Bilmodell: Toyota Starlet
Årsmodell: 1981
PostOrt: Djurås
Land (Country): Sverige
Ort: Gagnef

Re: S: Starlet -82 Nybes & Tantägd

Inlägg av Starlan1 »

Ahlgren88 skrev:Har en fin fin Toyota starlet -82, med 12k mil på mätaren.
Besiktad i november UA, alltså besiktad tom 2013 ut.

En tant som ägt den sedan 1984.
Skattebefriad
Vit

Kanonbra sommardäck på orginalfälgar.
Kanonbra vinterdäck, dubbade.

Lite rost finns i skärmkanter. Dock inget allvarligt som det ofta kan vara på en starlet, annars i kanonskick både in och utvändigt.

Eftersom jag till sommaren tänkt köpa mig en sporthoj tänkte jag se ifall någon är intresserad av att köpa min starlet.
Kan även tänka mig starleten som dellikvid vid byte mot R1,CBR Fireblade eller Ninja -04 till -07.

Pris 13k kr.
Vid intresse, mejla. Så kan jag även fixa bilder om det är av intresse.
Men ska du sälja pärlan !?..
Är ute efter en starlet f.n faktiskt !!Kan du tänka dig att ta en Yamaha Fz6S2-08 med 500mil på mätaren i byte ? Uttagen aug-10 ! Svart med kåpa o ABS !
Mvh Anders
Toyota Starlet S -81 Röd
Toyota Starlet S -81 Orange
Toyota Starlet 83
Toyota Starlet 80 kaross
Ahlgren88
Inlägg: 82
Blev medlem: mån 04 jan 2010, 20:18:44
Bilmodell: Corolla Starlet
Årsmodell: 82
Ort: Kalmar

Re: S: Starlet -82 Nybes & Tantägd

Inlägg av Ahlgren88 »

Starlan1 skrev:
Ahlgren88 skrev:Har en fin fin Toyota starlet -82, med 12k mil på mätaren.
Besiktad i november UA, alltså besiktad tom 2013 ut.

En tant som ägt den sedan 1984.
Skattebefriad
Vit

Kanonbra sommardäck på orginalfälgar.
Kanonbra vinterdäck, dubbade.

Lite rost finns i skärmkanter. Dock inget allvarligt som det ofta kan vara på en starlet, annars i kanonskick både in och utvändigt.

Eftersom jag till sommaren tänkt köpa mig en sporthoj tänkte jag se ifall någon är intresserad av att köpa min starlet.
Kan även tänka mig starleten som dellikvid vid byte mot R1,CBR Fireblade eller Ninja -04 till -07.

Pris 13k kr.
Vid intresse, mejla. Så kan jag även fixa bilder om det är av intresse.
Men ska du sälja pärlan !?..
Är ute efter en starlet f.n faktiskt !!Kan du tänka dig att ta en Yamaha Fz6S2-08 med 500mil på mätaren i byte ? Uttagen aug-10 ! Svart med kåpa o ABS !
Mvh Anders

Hej Anders! Nja, det börjar bli lite trångt i garaget jag hyr. Och har starleten, två cyklar, min motorcykel och ska som sagt införskaffa en sporthoj till så det kommer bli tajt. Mitt alternativ som jag har är att ställa av bilen och låta den stå tills jag köper mig ett hus med stort garage (Förhoppningsvid inom några år). Och då börja på och fixa med den. För ni finns varken plats eller tid.
Men min tanke med annonsen var att finns det någon seriös som skulle ha mer användning för den än vad jag har just nu, så tänkte jag ge den personen äran att få ta över bilen.
En MC av det slaget hade jag för ett par år sedan när jag tog körkort, och det känns inte så intressant att gå tillbaka till det. Tyvärr.
Användarens profilbild
Starlan1
Inlägg: 382
Blev medlem: sön 01 mar 2009, 15:42:13
Bilmodell: Toyota Starlet
Årsmodell: 1981
PostOrt: Djurås
Land (Country): Sverige
Ort: Gagnef

Re: S: Starlet -82 Nybes & Tantägd

Inlägg av Starlan1 »

Okej då vet jag tack iaf !
Toyota Starlet S -81 Röd
Toyota Starlet S -81 Orange
Toyota Starlet 83
Toyota Starlet 80 kaross
Skriv svar