Toyota Celica Gt-i (ST162) Projekt skänkes!

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Mike1993
Inlägg: 2
Blev medlem: tis 14 sep 2010, 22:06:12
Bilmodell: Celica ST162
Årsmodell: 1988
PostOrt: Mörrum

Toyota Celica Gt-i (ST162) Projekt skänkes!

Inlägg av Mike1993 »

Hejsan!

Som topic förklarar så har jag och min far bestämt att skänka vårt numera nerlagda projekt då de stannat av några gånger pga tråkigheter, men nu när tid finns så har helt enkelt gnistan tappats.

Skulle helst se att någon lagade felen och att den fick komma ut på vägen igen, men om någon vill använda den som reservdelsbil så kan jag inte hindra det.

Bilen är som sagt en Toyota Celica Gt-i (ST162), har reg-nummer FZD 834, gått cirka 21000mil, ganska komplett servicebok och har nästan ny bytt koppling innan den ställdes av 2005, även drivknutarna byttes året innan har jag för mig. För övrigt startar bilen och går bra!

*Lite defekter
Rostlagning, förarstolen sliten, rutan sprucken, handbromswiren brusten, sedan är de lite övriga skavanker både utvändigt och invändigt.
Men går och startar fint!

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

Är ni intresserade kan ni kontakta mig via PM på sidan men helst på min email: saab_karlsson@hotmail.se så kommer vi säkert överens!

Bilen står i Blekinge - Mörrum

Mvh Mike Karlsson
Mike1993
Inlägg: 2
Blev medlem: tis 14 sep 2010, 22:06:12
Bilmodell: Celica ST162
Årsmodell: 1988
PostOrt: Mörrum

Re: Toyota Celica Gt-i (ST162) Projekt skänkes!

Inlägg av Mike1993 »

Ingen som vill ha den helt gratis? Måste bort innan vintern, annars åker den till skroten..
Dannefrokt
Inlägg: 30
Blev medlem: fre 06 mar 2009, 20:18:46
Bilmodell: Celica GTI
Årsmodell: 1987
PostOrt: Leksand
Land (Country): Sverige

Re: Toyota Celica Gt-i (ST162) Projekt skänkes!

Inlägg av Dannefrokt »

Jag tar den gärna! Men tyvärr var 60 mil enkel resa lite väl långt =/ går den att köra?
Skriv svar