Hjälp Önskas 3S-GTE

Allmänna frågor som berör ditt Toyota ägande, alternativt övriga Toyota relaterade frågor. Alla icke Toyota relaterade trådar hänvisas till offtopic.
Användarens profilbild
Elof_power
Inlägg: 242
Blev medlem: fre 06 mar 2009, 13:20:59
Bilmodell: Celica GT-Four
Årsmodell: 1990
PostOrt: kumla
Land (Country): Sverige
Ort: Kumla

Hjälp Önskas 3S-GTE

Inlägg av Elof_power »

God dag där.

Jag har nu varit medlem i ca 6 år och deltagit i en många träffar och varit aktiv på fourmet i olika grad.
Några känner till att jag är ägare av en Celica St185 som har krånglat sen dag ett.

Det har hänt saker i olika omgångar med bilen, haft problem med kompen lämnade iväg bilen till värksta då jag ansåg mig inte ha tid som planade toppen och böt kamrem pris 15000kr värkstan påstog sig testat och det skulle vara bra komp och kolvarna såg fina ut och allt var frid och fröjd trode jag. Kom ca 1 mil och bilen kokade igen. :-( Så motivationen försvan helt och ett år senare köpte jag en ny motor lyckan var total men sen började mitt rally åkande ta mer tid jobbet tog mer tid huset kostade lite förmycket osv, tiden fanns helt enkelt inte.


Men nu vill jag fråga om det finns någon vänlig själ här som mot betalning såklart vill ta sig an min nya motor. Det som ska göras är att kabelstammen är klippt ca 10cm så antingen byta kabelstam eller någon som är duktig på att skarva. Jag har totalt tappat motivationen till bilen och behöver få köra/lyssna lite på den underbara stämman som kommer ur bilen.

Finns det någon vänlig själ som kan tänka sig tjäna några kronor eller göra någon annan deal.?

HJÄLP.