Importera toyota aristo 2jz gte tips.

Allmänna frågor som berör ditt Toyota ägande, alternativt övriga Toyota relaterade frågor. Alla icke Toyota relaterade trådar hänvisas till offtopic.
ConnyLarka
Inlägg: 2
Blev medlem: ons 26 apr 2017, 18:16:43
Årsmodell: 0
PostOrt: katrineholm
Land (Country): Sverige

Importera toyota aristo 2jz gte tips.

Inlägg av ConnyLarka »

Hej
Jag och min sambo funderar på att importera en Toyota Aristo men har svårt att hitta rätt. Finns det någon på detta forum som har kunskap om detta så vore vi tacksamma. Vi undrar bland annat vilket företag som är bäst att anlita, vad den totala importkostnaden skulle bli i runda slängar och vad finns det för garantier. Övrig information, erfarenheter och tips uppskattas.

Tack på förhand Conny
Användarens profilbild
Glenn
Super User
Inlägg: 4773
Blev medlem: lör 28 feb 2009, 22:29:12
Bilmodell: Celica GT-Four ST205
Årsmodell: 96
PostOrt: Stockholm
Land (Country): Sverige

Re: Importera toyota aristo 2jz gte tips.

Inlägg av Glenn »

Vad är anledningen att välja en aristo istället för lexus GS ? motorn gissar jag ? för jag tror inte 2JZ GTE fanns i lexusen ? eller ?
Just nu: Celica GT-Four ST205 (Black sin) , Celica GT ST202 (kvicksilver), Pontiac Fiero GT V6, SAAB 9-5 Aero sportsedan (Goldie), SAAB 9-5 Aero sportcombi, SAAB 9-5SE 2.0 turbo (silversaaben), Opel Astra (skruttomobilen) Suzuki GSX1100e (brööl), Suzuki GS500e (bumse), Honda NX650 Dominator.

Snabba bilar, motorcyklar, bävrar, oboy, öl, söta flickor.

http://www.repulsiv.se
ConnyLarka
Inlägg: 2
Blev medlem: ons 26 apr 2017, 18:16:43
Årsmodell: 0
PostOrt: katrineholm
Land (Country): Sverige

Re: Importera toyota aristo 2jz gte tips.

Inlägg av ConnyLarka »

Vill ha ha lite power under huven. ☺️ 2zj Gte finns inte i gs har letat men hitta ingen ☺️
Skriv svar