Auris ts Hybrid Executive beställd :)

Allmänna frågor som berör ditt Toyota ägande, alternativt övriga Toyota relaterade frågor. Alla icke Toyota relaterade trådar hänvisas till offtopic.
infreeze
Inlägg: 4
Blev medlem: tis 22 sep 2015, 18:42:22
Bilmodell: Aygo
Årsmodell: 2007
PostOrt: Malmö

Auris ts Hybrid Executive beställd :)

Inlägg av infreeze »

Hejsan

Nu har man beställt sin första nya bil och det blev en Auris St Hybrid Executive :)

Färg: Vit

Tillval: Chromepack
Stänkskydd fram o bak
Belysning golv blå
Instegslister fram hybriddesign
Larm vss 1 + nivåsensor till vss 1 ts
Vinterhjul 16 odubb
Mattsats tex hsd

Har man gjort ett smart val?

Jag som person struntar i hästkrafter,lyxigheter osv utan vill ha en billig bil + att denna har rätt många fina lyxsaker i sig ändå så, accelrationen ändå helt okej faktiskt är inte så kräsen :)

Dock är det någon annan som har toyotas belysning golv blå pga vill gärna se hur det ser ut :)
cheetah1
Moderator
Inlägg: 3813
Blev medlem: fre 06 mar 2009, 12:23:50
PostOrt: Ljungbyhed
Land (Country): Sverige
Ort: Ljungbyhed

Re: Auris ts Hybrid Executive beställd :)

Inlägg av cheetah1 »

Tänk att jag tyckte att jag godkände ditt inlägg alldeles nyss, men det drömde jag tydligen. Nåja, nu är det godkänt och du är välkommen. :)
infreeze
Inlägg: 4
Blev medlem: tis 22 sep 2015, 18:42:22
Bilmodell: Aygo
Årsmodell: 2007
PostOrt: Malmö

Re: Auris ts Hybrid Executive beställd :)

Inlägg av infreeze »

cheetah1 skrev:Tänk att jag tyckte att jag godkände ditt inlägg alldeles nyss, men det drömde jag tydligen. Nåja, nu är det godkänt och du är välkommen. :)

Du godkände men bara jag som hade skrivit fel stog "st" men där skulle stå "ts" :P
cavez4
Inlägg: 1
Blev medlem: tor 09 jul 2015, 20:54:31
Bilmodell: Avensis
Årsmodell: 2005
PostOrt: Lomma
Land (Country): Sweden

Re: Auris ts Hybrid Executive beställd :)

Inlägg av cavez4 »

Jag hoppas du har gjort ett bra val för jag har också köpt en Auris Touring Hybrid :D , dock inte Executive paket ,valde bara till Navi.

Hitills är jag mycket nöjd och tycker den är underbar och köra och hoppas jag blir lika nöjd med denna som min gamla trotjänare Avensis.
infreeze
Inlägg: 4
Blev medlem: tis 22 sep 2015, 18:42:22
Bilmodell: Aygo
Årsmodell: 2007
PostOrt: Malmö

Re: Auris ts Hybrid Executive beställd :)

Inlägg av infreeze »

Härligt och höra:P ,personligen sket jag i nav man har ju telefon om man nu ska hitta adresser osv så :P , ja vi får hoppas det , provkörde den nya när den släpptes vart rätt så mysig så , har sett en sådan för någondag sedan i Malmö dock ägdes den av ett taxibolag den nya modellen , toyota sa att jag får den i november men har fan inte tid och vänta tills dess :D
leber
Inlägg: 4
Blev medlem: fre 11 jul 2014, 18:45:36
Bilmodell: Auris TS Hybrid
Årsmodell: 2014
PostOrt: Västerås
Land (Country): Sverige

Re: Auris ts Hybrid Executive beställd :)

Inlägg av leber »

har en lika din ,min har nu rullat 975 mil,hittils bekymmerfria mil.
infreeze
Inlägg: 4
Blev medlem: tis 22 sep 2015, 18:42:22
Bilmodell: Aygo
Årsmodell: 2007
PostOrt: Malmö

Re: Auris ts Hybrid Executive beställd :)

Inlägg av infreeze »

Härligt kan inte vänta längre :P dock vil jag ha en baslåda med men det är ett projekt i sig själv :(
Skriv svar