Toyota Techstream 12.20.024

Allt från inkoppling av extraljus, larm, släpvagnskontakter, insprutningssystem och annat elektriskt i bilen. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
Kategoriregler
Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
mickesrx
Inlägg: 22
Blev medlem: fre 14 sep 2012, 11:07:14
Bilmodell: Toyota Avensis D4D 2,0
Årsmodell: 2008

Toyota Techstream 12.20.024

Inlägg av mickesrx »

Hej!

Har ett Toyota Techstream 12.20.024 med MVCI Driver for toyota, och en Mini VCI J2534, när jag ska installera MVCI driver for toyota så säger programmet följande!
MVCI driver for toyota TIS setup ended prematurely because of an error.
Har provat på två datorer men det går inte, kom en liten bit längre när jag tog bort virusskyddet men sen blev det stopp, läste på nätet att det beror på 64 bitars version av windows 7, finns det ingen version av MVCI driver för 64 bitars windows 7?
Jag har letat men själv så hittar jag inget som fungerar.

Tacksam för tips.
Mvh Mikael
Användarens profilbild
Glenn
Super User
Inlägg: 4773
Blev medlem: lör 28 feb 2009, 22:29:12
Bilmodell: Celica GT-Four ST205
Årsmodell: 96
PostOrt: Stockholm
Land (Country): Sverige

Re: Toyota Techstream 12.20.024

Inlägg av Glenn »

använder den parport ? eller annan direkt hårdvarukontroll ?

Detta supportas inte i 64bit windows, så det kan mycket väl vara problemet, isåfall är det ju OS'et snarare än mjukvaran som är problemet.
Just nu: Celica GT-Four ST205 (Black sin) , Celica GT ST202 (kvicksilver), Pontiac Fiero GT V6, SAAB 9-5 Aero sportsedan (Goldie), SAAB 9-5 Aero sportcombi, SAAB 9-5SE 2.0 turbo (silversaaben), Opel Astra (skruttomobilen) Suzuki GSX1100e (brööl), Suzuki GS500e (bumse), Honda NX650 Dominator.

Snabba bilar, motorcyklar, bävrar, oboy, öl, söta flickor.

http://www.repulsiv.se
Skriv svar