Beställning TRD från LG Bil & Motor

Prestanda och trimning. De som e lite vassare än orginalgrejer.
Bezt
Inlägg: 58
Blev medlem: mån 02 mar 2009, 08:53:37
Bilmodell: Celica GT4
Årsmodell: 88
PostOrt: Fjugesta

Beställning TRD från LG Bil & Motor

Inlägg av Bezt »

Jag har sagt till LG Bil att plocka hem lite TRD saker till mig, beställningen kommer att ske på måndag från TRD i Japan så om det är någon som ska beställa något så vore detta en bra timing då grejerna blir lite billigare med fraktkostnad m.m.
Skriv gärna här i tråden om det är något och ring sen LG Bil på måndag, jag kommer ringa de på måndag och säga att de ska skicka ordern.
mikael_st
Inlägg: 119
Blev medlem: mån 09 mar 2009, 17:39:33
PostOrt: Mölndal
Land (Country): Sverige
Ort: Göteborg
Kontakt:

Re: Beställning TRD från LG Bil & Motor

Inlägg av mikael_st »

Finns det något TRD mätare. (hastighet) till MR2 Turbo. De tär ju en jap bnil så dom går bara till 180km/h men vill ha lite mer på mätaren :)
Apexi Power FC @ CYRIX mappad : CP kolvar : T04E Turbo : Tein Coilovers : Cusco fjäderbensstag : Yokohama fälgar
mortil
Inlägg: 506
Blev medlem: mån 13 apr 2009, 12:25:56
Bilmodell: Aygo
Årsmodell: 2007
PostOrt: Bankeryd
Land (Country): Sverige

Re: Beställning TRD från LG Bil & Motor

Inlägg av mortil »

skulle gärna vilja veta vad en hastighetsmätare som går lite längre än till 180 kostar.. eventuellt beställa en sån om det inte är för höga pengar

du bor i fjugesta ser jag :) ska upp till tjejens föräldrar i örebro vid studenten. mötas o snacka kanske ?
Bezt
Inlägg: 58
Blev medlem: mån 02 mar 2009, 08:53:37
Bilmodell: Celica GT4
Årsmodell: 88
PostOrt: Fjugesta

Re: Beställning TRD från LG Bil & Motor

Inlägg av Bezt »

Ring LG och fråga , jag ville bara väcka intresset så jag slapp att ta egen frakt från Japan ;). Kommer som sagt ringa LG måndag efter lunch typ och säga åt honom att skicka efter mina grejer, är man fler så blir grejerna lite billigare.
Dock så tror jag inte en hastighetsmätare från TRD är speciellt billig.

mortil: Jag pm:ar mitt nummer så kan du ju ringa om tillfälle ges så får vi se hur det är med tid och så.
Bezt
Inlägg: 58
Blev medlem: mån 02 mar 2009, 08:53:37
Bilmodell: Celica GT4
Årsmodell: 88
PostOrt: Fjugesta

Re: Beställning TRD från LG Bil & Motor

Inlägg av Bezt »

Björn på LG skulle beställa grejerna imorgon så än är det inte för sent om ni ska ha med något. Bara att slå han en pingla.
Skriv svar