Köpes: Delar till Supra -85

Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Kategoriregler
Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
UROC130
Inlägg: 6
Blev medlem: ons 26 sep 2012, 08:33:06
Bilmodell: Celica Supra
Årsmodell: 1985

Köpes: Delar till Supra -85

Inlägg av UROC130 »

Har precis införskaffat en av min ungdoms dreggelobjekt och ska nu påbörja renovering för att få den att se ut så som jag minns den.
Söker efter friska utvändiga lister, både de som sitter i linje med kofångarna och de som sitter på trösklarna.
Den tidigare ägaren var storrökare och verkar vid ett flertal tillfällen ha försökt tända eld på bilen, så jag är även intresserad av förarstol (eller passagerarstol att plocka delar av), centerkonsoll inkl. askkopp (ev. hel instrumentbräda exkl. instrument), knappsats till elhissar vänster sida, sittdynan till baksätet, växelspaksdamask, insynsskydd till bagage.
Sitter någon på fina reservhjul som fortfarande är skodda med 225/60 P6:or så kan det vara av intresse oxå.
Inser att framförallt de utvändiga detaljerna kan vara svåra att finna i bra skick men tips om var man kan hitta såna mottages tacksamt. Har hört mig för på Toyota i Uppsala men det var en återvändsgränd...
Tack på förhand / Henrik J
UROC130
Inlägg: 6
Blev medlem: ons 26 sep 2012, 08:33:06
Bilmodell: Celica Supra
Årsmodell: 1985

Re: Köpes: Delar till Supra -85

Inlägg av UROC130 »

Har fått tag på flera delar tack vare hjälpsamma mäniskor här på forumet men jag letar fortfarande efter de utvändiga listerna. Ingen som känner någon som känner någon vars frisör hade hört talas om en som har lister??
Användarens profilbild
Starlan1
Inlägg: 382
Blev medlem: sön 01 mar 2009, 15:42:13
Bilmodell: Toyota Starlet
Årsmodell: 1981
PostOrt: Djurås
Land (Country): Sverige
Ort: Gagnef

Re: Köpes: Delar till Supra -85

Inlägg av Starlan1 »

UROC130 skrev:Har fått tag på flera delar tack vare hjälpsamma mäniskor här på forumet men jag letar fortfarande efter de utvändiga listerna. Ingen som känner någon som känner någon vars frisör hade hört talas om en som har lister??
Kan du få fram art nr via toyota på de lister du söker så ska jag kolla i mina listor på lister mm !!
Mvh Anders
Toyota Starlet S -81 Röd
Toyota Starlet S -81 Orange
Toyota Starlet 83
Toyota Starlet 80 kaross
kribbe
Pay User
Inlägg: 554
Blev medlem: lör 14 nov 2009, 13:55:52
Bilmodell: MR2
Årsmodell: 1993
PostOrt: hanaskog
Land (Country): Sverige
Ort: hanaskog

Re: Köpes: Delar till Supra -85

Inlägg av kribbe »

har du hittat stolar än? har för mig jag har en ståendes hemma sen jag och farsan byggde folkracebil av en skrotad celicasupra
UROC130
Inlägg: 6
Blev medlem: ons 26 sep 2012, 08:33:06
Bilmodell: Celica Supra
Årsmodell: 1985

Re: Köpes: Delar till Supra -85

Inlägg av UROC130 »

Och här har hjälpsamt folk skrivit utan att jag märkt det...
@ Anders, det här är en lista på en beställning jag gjorde till toyotapartsoverstock.com (utan resultat tyvärr) där siffrorna till vänster står som "stock code". Kan det hjälpa?
7561114060 MOULDING, FRONT FENDER, OUTSIDE RH
7561214040 MOULDING, FRONT FENDER, OUTSIDE LH
7562314030 MOULDING, FRONT FENDER, OUTSIDE REAR RH
7562414030 MOULDING, FRONT FENDER, OUTSIDE REAR LH
7565114120 MOULDING, QUARTER, OUTSIDE RH
7565214090 MOULDING, QUARTER, OUTSIDE LH
7565314100 MOULDING, QUARTER, OUTSIDE REAR RH
7565414090 MOULDING, QUARTER, OUTSIDE REAR LH
7573114120 MOULDING, FRONT DOOR, OUTSIDE RH
7573214100 MOULDING, FRONT DOOR, OUTSIDE LH
7585019155 MOULDING, ROCKER PANEL, RH
7586019145 MOULDING, ROCKER PANEL, LH

@Kribbe: Ja, jag har hittat stolar, men jag behöver fortfarande ett fräscht grått sidostöd (vänster sida) till ryggstödet.
Om du har det så skicka mig gärna ett PM med telefonnummer så ringer jag upp dig.
Tack för hjälpen!!
Kanske är det till och med så att någon av er här på forumet själva har, eller vet någon som har, använt sig av lister från någon annan bil som substitut? Har ingen lust att svetsa igen alla hål och lacka om bilen för att sen upptäcka att Toyota modell X av 19XX års modell har exakt samma lister och såna finns det i mängder....
UROC130
Inlägg: 6
Blev medlem: ons 26 sep 2012, 08:33:06
Bilmodell: Celica Supra
Årsmodell: 1985

Re: Köpes: Delar till Supra -85

Inlägg av UROC130 »

Bumpar denna tråd då jag fortfarande inte hittat några utvändiga lister.... HIIILFEEE!!!!
Skriv svar