K: Toyota navkapslar!

Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Kategoriregler
Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Bilbalter
Inlägg: 9
Blev medlem: mån 21 dec 2009, 22:53:39
Bilmodell: Camry SV11 Special
Årsmodell: 1986
PostOrt: 18365
Land (Country): Sverige

K: Toyota navkapslar!

Inlägg av Bilbalter »

Hej! Söker med ljus och lyckta efter navkapslar till min Camry SV11 -86,de heltäckande i metall och plast.Art nr 42621-32010.De gamla har fått kromsläpp på plastdelen och detta stör mig..Tyvärr verkar det också som att ingen i hela världen?kan kroma om plast heller! Och att köpa krom på sprayburk tar emot..
Hittade Sveriges sista? kapsel på Toyota i Visby.Finns det ngn som har flera liggande?Ända kravet är att kromet skall vara intakt! Jag betalar vad som helst.. ;) !
På bilden är plastdelen bort tagen från resten av kapseln,den sitter med skruvar på insidan.
Bilagor
058.JPG
058.JPG (19.19 KiB) Visad 3068 gånger
Användarens profilbild
Fnys
Moderator
Inlägg: 2641
Blev medlem: sön 01 mar 2009, 15:47:50
Bilmodell: Celica GT-Four
Årsmodell: 1996
PostOrt: Enskede
Land (Country): Sverige
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: K: Toyota navkapslar!

Inlägg av Fnys »

Flyttad till Forumindex » Torget » Köp eller hyra
Celica GT-Four ST205 -96 Projekttråd
Skriv svar