K: Front bumper Celica ST205

Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Kategoriregler
Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
MScME
Inlägg: 136
Blev medlem: mån 30 maj 2016, 08:36:05
Bilmodell: Celica GT-FOUR
Årsmodell: 1995
PostOrt: Stockholm

K: Front bumper Celica ST205

Inlägg av MScME »

Hej!

Skulle det vara så att någon har en okrockad och icke-lagad front till Celica ST205 stående så skulle jag vara mäkta intresserad av att köpa den. Artikelnummer är 52119-2B905 respektive 52119-906, vilken som skulle funka.
Min har varit i någon mindre krock tidigare och är lappad, och skulle behöva ytterligare reparation då den börjat spricka vid infästningen på passagerarsidan.
De fanns kvar på Toyota för cirka 2 år sedan, men jag valde att avvakta då :thumbdown: så om någon lade rabarber på en av de sista men inte kommit till skott att byta alternativt har en hel begagnad, dåligt ytskick är inget problem dock, så får ni gärna höra av er till mig.
6 gen Celica, kör allt med fyrhjulsdrift.

Nuvarande vagnpark:
Toyota Celica GT-FOUR ST205
Audi S5
BMW M550i Xdrive
Audi S8 Plus