K: Delar Till Toyota Celica 1977 eller 1976 coupe Celica

Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Kategoriregler
Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
RayDryRo
Inlägg: 2
Blev medlem: lör 01 jul 2017, 23:23:42
Bilmodell: Celica
Årsmodell: 1977
PostOrt: Ljusdal

K: Delar Till Toyota Celica 1977 eller 1976 coupe Celica

Inlägg av RayDryRo »

Hej jag heter Dennis jag köpte en toyota för någon månad sen som jag har som epa den är inte kapad. Men nu är det så att jag krockade med den pgr av att bromsarna slutade fungera när jag körde så min fråga är Är det någon som har några delar till en Toyota Celica 1977 eller 1976 coupe Celica för att det blev en front smäll vilket gjorde att fram sido plåtarna blev snea och sprack och motorhuven blev sne jag är inte så mycket av en bil expert men allt fram måste bytas så om någon har några delar eller något
SMS eller Ring ring helst efter klockan 12.00 . Mitt nummer är 0702425793
Senast redigerad av Neblade den sön 02 jul 2017, 23:20:35, redigerad totalt 1 gånger.
Niklas Akerstedt
Inlägg: 26
Blev medlem: fre 06 okt 2017, 17:24:57
Bilmodell: Celica -77
Årsmodell: 1977
PostOrt: Kvicksund
Land (Country): Sverige

Re: K: Delar Till Toyota Celica 1977 eller 1976 coupe Celica

Inlägg av Niklas Akerstedt »

Hej Dennis.
Hur har det gått med sökandet efter delar till Celican?
Har ingen plåt till den men har en del chassidelar om du behöver.
UNDRAR annars om du kan tänka dig att sälja epan/bilen?

Mvh
Niklas
Skriv svar