VARNING FÖR STÖLDGODS!

Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Kategoriregler
Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Användarens profilbild
cpunk
Inlägg: 39
Blev medlem: ons 06 feb 2013, 13:23:50
Bilmodell: Toyota Celica GT4 ST185
Årsmodell: 94

VARNING FÖR STÖLDGODS!

Inlägg av cpunk »

Den 13 December så tömdes mitt garage på i princip allt av tjuvar som tog framförallt alla mina fälgar och däck. Dom är samtliga 5/100 och är av märkena Motegi Racing, DOTZ Freeride samt Tecno Magnesio. Även Yellowstuff bromsklossar bak, Magnecore tändkablar blåa samt lösa packningar för motor m.m. togs från mig.

Stölden ägde rum i Kärra Hisingen Göteborg och om det är lokala tjuvar eller liknande så kommer dessa att antingen dyka upp på vägarna eller t ex blocket / ebay. Ser ni några av dessa hjul så var snäll att informera mig så fort ni kan på: cpunk@digitalbalans.com

Hittelön för tips som leder till förövarna (om det stämmer): 2000 kr

Bild

Bild

Bild
Glöm inte besöka oss på Gear Heads Göteborg http://ghg.nu -en bilklubb för alla bilintressen!
/cpunk "We live in a cold mechanistic technocracy" //Dilbert