Apexi Power FC/LINK 3SGTE!

Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Kategoriregler
Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
KungKorreN
Inlägg: 74
Blev medlem: tor 03 jul 2014, 11:27:34
Bilmodell: Toyota Celica GT4 St205
Årsmodell: 1995
PostOrt: Huskvarna
Land (Country): Sverige
Ort: Nässjö

Apexi Power FC/LINK 3SGTE!

Inlägg av KungKorreN »

Hallå!

Som rubriken lyder, jag söker efter ett Apexi Power FC ELLER Link pnp till 3SGTE motorn, Celica st205a ;)
Toyota Celica Gt-Four St205 "Midnight blue"
kribbe
Pay User
Inlägg: 554
Blev medlem: lör 14 nov 2009, 13:55:52
Bilmodell: MR2
Årsmodell: 1993
PostOrt: hanaskog
Land (Country): Sverige
Ort: hanaskog

Re: Apexi Power FC/LINK 3SGTE!

Inlägg av kribbe »

Beror på vad man kan få för en apexi.
Jag har en Apexi Power FC som inte verkar vilja installera sig själv i bilen :P och det kommer nog dröja ett tag till. På grund av annat som behöver komma förre.

Köpte den från en annan här på forumet. Och jag tror allt är med. Handkontroll, liten fyrkantig svart låda med inkopplingsplintar på och USB-kabel som ska va till den om jag kommer ihåg rätt. Och ECUn då såklart. Jag har även kabel adapterkit som man kan använda till om man kopplar in styrning på t.ex. St185. Så att man slipper skifta och klippa i original kablarna (berk ecu harness kan man söka på på nätet)
kribbe
Pay User
Inlägg: 554
Blev medlem: lör 14 nov 2009, 13:55:52
Bilmodell: MR2
Årsmodell: 1993
PostOrt: hanaskog
Land (Country): Sverige
Ort: hanaskog

Re: Apexi Power FC/LINK 3SGTE!

Inlägg av kribbe »

Så min Apexi Power fc är till salu om du är sugen :)
Skriv svar