K Instruktionsbok RAV 4

Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Kategoriregler
Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Användarens profilbild
Vetten
Inlägg: 21
Blev medlem: ons 04 aug 2010, 10:39:55
Bilmodell: Toyota RAV4 kort
Årsmodell: 1995
PostOrt: Uppsala
Land (Country): Sverige
Ort: Uppsala

K Instruktionsbok RAV 4

Inlägg av Vetten »

Är det någon som har en instruktionsbok (den som följer med bilen) till en RAV 4 -95 års modell jag har enbart en på tyska som jag inte behärskar så jag vill ha tag i en på svenska, jag betalar givetvis för den.
HaDe
Användarens profilbild
Glenn
Super User
Inlägg: 4773
Blev medlem: lör 28 feb 2009, 22:29:12
Bilmodell: Celica GT-Four ST205
Årsmodell: 96
PostOrt: Stockholm
Land (Country): Sverige

Re: K Instruktionsbok RAV 4

Inlägg av Glenn »

Toyota kan säkert få hem en ny, men dom brukar vara ganska dyra.

Annars har skrotarna ofta instruktionsböcker, kan vara värt att kolla.
Just nu: Celica GT-Four ST205 (Black sin) , Celica GT ST202 (kvicksilver), Pontiac Fiero GT V6, SAAB 9-5 Aero sportsedan (Goldie), SAAB 9-5 Aero sportcombi, SAAB 9-5SE 2.0 turbo (silversaaben), Opel Astra (skruttomobilen) Suzuki GSX1100e (brööl), Suzuki GS500e (bumse), Honda NX650 Dominator.

Snabba bilar, motorcyklar, bävrar, oboy, öl, söta flickor.

http://www.repulsiv.se
cheetah1
Moderator
Inlägg: 3813
Blev medlem: fre 06 mar 2009, 12:23:50
PostOrt: Ljungbyhed
Land (Country): Sverige
Ort: Ljungbyhed

Re: K Instruktionsbok RAV 4

Inlägg av cheetah1 »

Är det någon särskild funktion du har kört fast på kanske vi kan hjälpa dig annars, så slipper du shoppa loss. :)
Användarens profilbild
Vetten
Inlägg: 21
Blev medlem: ons 04 aug 2010, 10:39:55
Bilmodell: Toyota RAV4 kort
Årsmodell: 1995
PostOrt: Uppsala
Land (Country): Sverige
Ort: Uppsala

Re: K Instruktionsbok RAV 4

Inlägg av Vetten »

cheetah1 skrev:Är det någon särskild funktion du har kört fast på kanske vi kan hjälpa dig annars, så slipper du shoppa loss. :)
Nej jag vill bara ha en bok på svenska. Jag har kollat med Toyota och dom kan inte fixa fram en och om det skulle gå så säger dom att det blir för dyrt att kopiera upp en, skroten ja har kollat några men ingen verkar villja leta efter en.
Det är ju rätt bra blider i den bok jag har men språket, det går ju till viss del att översätta med google översätt men det blir ju lite krångligt.
HaDe
gimmen
Inlägg: 2
Blev medlem: tor 26 maj 2016, 08:58:42
Bilmodell: Rav4
Årsmodell: 1999
PostOrt: Borlänge

Re: K Instruktionsbok RAV 4

Inlägg av gimmen »

Hej!

Jag vill också ha tag på en instruktionsbok till RAV4, i mitt fall 1999, men det bör vara samma som 1995.
Finns de nån som har en i sin gamla bil och som kan tänka sig att låna ut den några dagar (skicka som brev), så scannar jag in den och skickar tillbaka den. Betalar såklart portot.
Skriv svar