K: växellåda och elfläktar Celica ST162

Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Kategoriregler
Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Codriver
Pay User
Inlägg: 209
Blev medlem: ons 15 apr 2009, 06:50:55
Bilmodell: Corolla
Årsmodell: 1988
PostOrt: Östersund
Land (Country): Sverige
Ort: Östersund

K: växellåda och elfläktar Celica ST162

Inlägg av Codriver »

Önskar köpa växellåda till Celica ST162. Det är lite hål i min... Drivaxlar kan vara intressant också.

Vill dessutom köpa två stycken elfläktar med hållare som skruvas på kylaren. Motorn har brunnit till min kylfläkt.

Önskemålet är att grejjerna finns i närheten av Östersund, men jag kan åka en bit om det är rätt grejjer till rätt kurs. Det är till min folkracebil så jag önska att det inte är allt för höga priser på delarna.
"Wet races takes years off your life." - Paddy Lowe
Codriver
Pay User
Inlägg: 209
Blev medlem: ons 15 apr 2009, 06:50:55
Bilmodell: Corolla
Årsmodell: 1988
PostOrt: Östersund
Land (Country): Sverige
Ort: Östersund

Re: K: växellåda och elfläktar Celica ST162

Inlägg av Codriver »

Nu återstår bara en elfläkt. Ingen som skrotat sin bil, eller som bara råkar ha en elfläkt liggandes?

Vad jag kan se är det samma på Carina II.
"Wet races takes years off your life." - Paddy Lowe
Användarens profilbild
Jonex
Inlägg: 553
Blev medlem: sön 01 mar 2009, 15:56:18
Bilmodell: Celica GT-Four st165
Årsmodell: 1988
PostOrt: Smedjebacken
Land (Country): Swe
Ort: Smb, Dalarna

Re: K: växellåda och elfläktar Celica ST162

Inlägg av Jonex »

Jopp , har en nästan ny St162 kylare med fläkt men säljer helst inte fläkten löst för jag vill bli av med kylaren också.
Min St165, projektet går sakta vidare http://www.toyotaclubsweden.com/viewtopic.php?f=19&t=71
Codriver
Pay User
Inlägg: 209
Blev medlem: ons 15 apr 2009, 06:50:55
Bilmodell: Corolla
Årsmodell: 1988
PostOrt: Östersund
Land (Country): Sverige
Ort: Östersund

Re: K: växellåda och elfläktar Celica ST162

Inlägg av Codriver »

Jonex skrev:Jopp , har en nästan ny St162 kylare med fläkt men säljer helst inte fläkten löst för jag vill bli av med kylaren också.
Pris?

Egentligen bara fläkten jag behöver. Och nästan ny kylare könns lite overkill i sammanhanget i och för sig. Det är till min folkrace Celica.
"Wet races takes years off your life." - Paddy Lowe
Användarens profilbild
Jonex
Inlägg: 553
Blev medlem: sön 01 mar 2009, 15:56:18
Bilmodell: Celica GT-Four st165
Årsmodell: 1988
PostOrt: Smedjebacken
Land (Country): Swe
Ort: Smb, Dalarna

Re: K: växellåda och elfläktar Celica ST162

Inlägg av Jonex »

600 kr + frakt. Misstänker att du kommer att behöva en reservkylare någon gång.. :lol:
Fläkten är kanonfin , vill ha 100 kr + frakt för fläkten om du inte köper kylaren också.

Kylaren går på 1500kr ny på mekonomen exempelvis.
Min St165, projektet går sakta vidare http://www.toyotaclubsweden.com/viewtopic.php?f=19&t=71
Skriv svar