K: Alu kylare ST165

Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Kategoriregler
Köp eller hyra av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange K: för köpes eller H: för Hyres.
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Bezt
Inlägg: 58
Blev medlem: mån 02 mar 2009, 08:53:37
Bilmodell: Celica GT4
Årsmodell: 88
PostOrt: Fjugesta

K: Alu kylare ST165

Inlägg av Bezt »

Någon som har en aluminiumkylare passande en st165. Den får inte vara mycket större än original för jag har det bra trångt. Eller tips var man kan köpa ny kylare i aluminium till ett rimligt pris tages tacksamt emot.
Bezt
Inlägg: 58
Blev medlem: mån 02 mar 2009, 08:53:37
Bilmodell: Celica GT4
Årsmodell: 88
PostOrt: Fjugesta

Re: K: Alu kylare ST165

Inlägg av Bezt »

Bah! Blev en ASI på Ebay. Kommer nig bli tajt att få dit men jag får välla bygga om lite i värsta fall. Intercoolerrör i vägen framförallt.
JohanRocker
Inlägg: 1494
Blev medlem: sön 01 mar 2009, 15:52:13
Bilmodell: CELICA GT-FOUR
Årsmodell: 1993
PostOrt: Nyköping
Land (Country): Sverige
Kontaktperson: Johan
Ort: NYK

Re: K: Alu kylare ST165

Inlägg av JohanRocker »

Bezt skrev:Bah! Blev en ASI på Ebay. Kommer nig bli tajt att få dit men jag får välla bygga om lite i värsta fall. Intercoolerrör i vägen framförallt.
en riktigt bra kylare för bra pris! har en sådan på min st205a! håller ner kylningen kan jag lova!! :D
Johan.L Celica ST205 RED
Top Secret Racing
Bezt
Inlägg: 58
Blev medlem: mån 02 mar 2009, 08:53:37
Bilmodell: Celica GT4
Årsmodell: 88
PostOrt: Fjugesta

Re: K: Alu kylare ST165

Inlägg av Bezt »

Får hoppas att det är det som är felet med min bil, märkte att kylaren läckte ordentligt vid gaveln när jag satte i kylarlock med högre tryck. Beställde TRD-termostat från Fensport som ska passa 165:an så vettefan vad jag ska göra med den felaktiga från LG. Tror inte jag kan returnera den då det är beställningsvara.
Skriv svar