S: ST205 säljes i delar

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Zerocool
Inlägg: 336
Blev medlem: sön 01 mar 2009, 15:28:17
Bilmodell: Celica st205
Årsmodell: 1995
PostOrt: Ronneby
Land (Country): Sweden

S: ST205 säljes i delar

Inlägg av Zerocool »

Har en St205 som ska säljas i delar, finns allt utom motorn och drivlinan.
Har 2st växellådor, en från denna bilen som är i ok skick inga missljud eller någon svårighet att få i växlarna.
Pris 6000kr
Sedan har jag en jag köpt från england som enligt ägaren var helt ok, men eftersom jag inte har testat den så säljer jag den för,
Pris 4500kr,
ska bara sälja ena lådan, den andra ska jag behålla.

St205 bromsar hela kitet, ok+skivor, bak ser skivorna lite tråkiga ut, fram går de nog att få till, har nog stått still ett tag så de rostat endel.
Pris 3000kr

Helt nytt avgassystem motoria cat back
Pris 3000kr

Som sagt är en hel bil annars så om de är nått ni behöver så som inredning (tyg) osv så är de bra att pma så kan vi nog komma överens om ett pris. OBS högerstyrd

Om de är nått som är intressant så kan jag skicka bilder på det
mail: alf.bergstrom@hotmail.com
//affe
st205,BPU++
402m@ 12,43s @ 187km/h (2010)
201m@ 8,02s @ 139km/h (2010)
Ss=1.23,63 (2011)