S: inredning Lexus IS200

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Bobis
Inlägg: 66
Blev medlem: mån 19 jan 2009, 10:03:26

S: inredning Lexus IS200

Inlägg av Bobis »

Beige halvskinn inredning
innehåller stolar (förarstol el), baksäte, bälten, golvmatta, 4st tygmattor, gummilister, dörrsidor, plastpaneler, hatthylla, dvs allt som är beige :)
i gott bruksskick efter 11.000 mil (OBS! förardörrens dörrsida är kartfack samt högtalargaller bortsågade på)
Pris 4.000:-

Svart tyginredning

stolar (saknar bälteshållare)
baksäte (ryggstödet är intryckt vänster sida högst upp)
hatthylla
dörrsidor bakdörrar (vänster lite skadad då dörren var intryckt)
Pris 1.500:-

har även a, b och c stolps paneler upp mot taket

Hör av er vid intresse
Kan även säljas i delar

Hämtas i Stockholm/Färingsö

info@bobis.se
070-720 94 20

mvh
Joel
Joel Boberg 070-720 94 20
Lexus IS200 'Miami BoomBox' - KW coilovers v3, AEZ Xylo 19", Ljud (JL Audio/Audison/Pioneer)
Corolla -74 KE20, vad har jag gett mig in på...
Användarens profilbild
Jonex
Inlägg: 553
Blev medlem: sön 01 mar 2009, 15:56:18
Bilmodell: Celica GT-Four st165
Årsmodell: 1988
PostOrt: Smedjebacken
Land (Country): Swe
Ort: Smb, Dalarna

Re: S: inredning Lexus IS200

Inlägg av Jonex »

Lite bilder på stolarna hade inte varit fel ..
Jasså du bor ute på Färingsö,synd att jag inte visste det, jobbade i Stenhamra i sommras..
Min St165, projektet går sakta vidare http://www.toyotaclubsweden.com/viewtopic.php?f=19&t=71
Skriv svar