S: Celica GT.Four

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
pwom
Inlägg: 1
Blev medlem: ons 30 jun 2010, 07:15:39
Bilmodell: Celica GT-Four
Årsmodell: 1989
PostOrt: Kungsäter

S: Celica GT.Four

Inlägg av pwom »

Hej. Har nu slutligen bestämt mig för att sälja min GT-4. Det är en röd 89:a som rullat ca 13400 mil. Bilen är i mkt fint skick, ingen rost. Min far köpte den 93 och sedan tog jag över den år 2000. det sitter 17" OZ Crono Evolution fälgar på den. Jag har monterat ett 2,5" sportsystem men i övrigt är allt original, orginalfälgar + alu fälgar med dåliga vintedäck finns också. Förnärvarande är den inte besiktigad för en handbromswire har gått av men den är beställd och jag tänker mig att besiktiga bilen under nästa vecka.
Har som ni förstår inte kört speciellt mycket med bilen de senaste åren och väljer därför att sälja den till någon som har mer tid och kanske ett större intresse för att köra och vårda en ovanlig pärla som denna. Pris 45000.
mvh Per. (070-2378467)