S: Toyota iQ Prenumeration överlåtes inkl deposition 5000kr.

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
spajn
Inlägg: 3
Blev medlem: fre 11 jun 2010, 12:37:12
Bilmodell: Toyota iQ
Årsmodell: 2009

S: Toyota iQ Prenumeration överlåtes inkl deposition 5000kr.

Inlägg av spajn »

ÖVERLÅTEN!!! Ni kan ta bort annonsen.

Toyota iQ 2009. Black Mica metallic (sober svart metalliclack).
OBS! Endast 1 år kvar på leasingkontraktet.

Toyota prenumeration 3076kr/mån, dvs privatleasing där även service, försäkring och självriskreducering ingår. Bara att tanka och köra med andra ord.

Underbar småbil i premiumsegmentet. Den har alerta vägegenskaper och är fantastiskt smidig att parkera i stan, man hittar alltid plats att fickparkera. Dessutom är den mycket bränslesnål.

Betalt parkeringstillstånd för miljöbil i Malmö kommun medföljer.

Bilen har idag endast gått 1400mil och överlåts till ny leasingtagare tidigast 2010-07-01 (då överlämnar jag bilen med max 1500mil på mätaren. Bilen får vid kontraktets utgång 2011-06-30 ha gått max 3000mil, övermil kostar 7kr/mil inklusive moms.

Jag har erlagt en depositon på 5000kr till Toyota som ny leasingtagare får ut vid återlämnande av felfri bil vid kontraktets utgång. (Ni får alltså i praktiken 5000kr av mig om Ni övertar mitt leasingkontrakt!)

Detta är en fantastisk möjlighet att ta över ett leasingkontrakt med en bil som gått rätt antal mil, med kort bindningstid och dessutom få 5000kr vid återlämnadet.

Jag vill överlåta mitt kontrakt då jag numer inte är i direkt behov av en bil.

Här finns lite bilder: http://www.garaget.org/?car=157184&image=1478237
Senast redigerad av spajn den tor 17 jun 2010, 19:49:21, redigerad totalt 1 gånger.
spajn
Inlägg: 3
Blev medlem: fre 11 jun 2010, 12:37:12
Bilmodell: Toyota iQ
Årsmodell: 2009

Re: S: Toyota iQ Prenumeration överlåtes inkl deposition 5000kr.

Inlägg av spajn »

Ni når mig på 0708-832478.
spajn
Inlägg: 3
Blev medlem: fre 11 jun 2010, 12:37:12
Bilmodell: Toyota iQ
Årsmodell: 2009

Re: S: Toyota iQ Prenumeration överlåtes inkl deposition 5000kr.

Inlägg av spajn »

ÖVERLÅTEN!
Låst