S: Bakaxel Toyota ModelF m LSD

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
SHySwe
Inlägg: 1087
Blev medlem: mån 02 mar 2009, 06:50:03
Bilmodell: Corolla -73
Årsmodell: 1973
PostOrt: Luleå
Land (Country): Sweden

Re: S: Bakaxel Toyota ModelF m LSD

Inlägg av SHySwe »

Göra om är ju kul! Eller? Var ett tag ganska besviken över att inte KE70-bromsarna dög för en 3S-GTE. Men när jag funderat och kollat runt lite, blev det riktigt kul att ta bromsarna igen, denna gång med Nissan S13 framskivor runt om. Om inte annat så ser det bättre ut!
Nu ska jag föröka ta reda på vad som krävs för att få ihop ModelF låda med den motorn. Har i princip gett upp tanken att få ner en GT-4s låda.
Det blir en oroligt rapp Starlet med Blacktop! Hoppas jag kan matcha dej litegrann nångång.
Pmar imorgon, när jag vet exakta siffror.
Projekt: Corolla -73 Ke20 med Saab B234L
tobo
Inlägg: 401
Blev medlem: sön 13 sep 2009, 06:31:36
Bilmodell: Opel Astra
Årsmodell: 2002
PostOrt: Enköping
Land (Country): Sverige

Re: S: Bakaxel Toyota ModelF m LSD

Inlägg av tobo »

Hej! Såg att du tagit några kort på den där Starlet:en på skroten. Du får hemskt gärna ta något/några kort på Model-F:en på skroten vid tillfälle och lägga in här. Alltid kul att se. Mvh
SHySwe
Inlägg: 1087
Blev medlem: mån 02 mar 2009, 06:50:03
Bilmodell: Corolla -73
Årsmodell: 1973
PostOrt: Luleå
Land (Country): Sweden

Re: S: Bakaxel Toyota ModelF m LSD

Inlägg av SHySwe »

Visst, dom ska plocka fram den till veckan. Inklämd mellan flera bilar och en stor snöhög ännu. För mjukt för att köra traktor där...
Nåt speciellt jag ska titta på? Vill du ha lådan? Jag går på Volvogrejer. :?
Projekt: Corolla -73 Ke20 med Saab B234L
tobo
Inlägg: 401
Blev medlem: sön 13 sep 2009, 06:31:36
Bilmodell: Opel Astra
Årsmodell: 2002
PostOrt: Enköping
Land (Country): Sverige

Re: S: Bakaxel Toyota ModelF m LSD

Inlägg av tobo »

Mest intresserad av om det ev. är något på utsidan (eller av inredningen) som skulle kunna vara något att plocka. (Inte mekaniskt).
Skriv svar