celica st165:a gen 3 motor säljes

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Användarens profilbild
gt-four
Inlägg: 163
Blev medlem: lör 14 mar 2009, 16:46:34
Bilmodell: celica gt-four st165
Årsmodell: 88
Ort: torhamn

celica st165:a gen 3 motor säljes

Inlägg av gt-four »

hejsan säljer nu gt4 nya grejer har kvitto på säkert 40000 ;) gen3 motor sitter i nu men icke inkopplat en hel del kvar att gör finns bilder på min tråd på projekt ;) pm om det låter inntresant kan säljas utan motor nya dämpare nya fjädra rallystolar annan ratt cromodora äkta splitfäljar nya bussninga powerflex andra bromskivor fram från fensport och massa annat hör av er kan säljas i delar med ;)
Användarens profilbild
Jonex
Inlägg: 553
Blev medlem: sön 01 mar 2009, 15:56:18
Bilmodell: Celica GT-Four st165
Årsmodell: 1988
PostOrt: Smedjebacken
Land (Country): Swe
Ort: Smb, Dalarna

Re: celica st165:a gen 3 motor säljes

Inlägg av Jonex »

Kalla mig gammal om du vill , men den här annonsen kan jag knappt läsa..
Skriv med mellanrum, punkter, ny mening och liknande, det där är bara en enda röra med text.

Om du bara vill sälja grejer till Gt4, spalta upp det du har. Typ :
* Ratt , Luisi , skinn, mocca, fuskläder ? Racing eller rally ?

Blir fan så mycket drygare att läsa din text och sen behöva fråga om allt.

Om du ska sälja bilen : Skriv då det . Inte som du skrev " hejsan säljer nu gt4 nya grejer "
Kan vara intresserad av bussningar men du skriver ju inte VAD det är.

Det är DU som ska sälja en vara, och Vi köpare tycker det är trevligt med lätt och bra info, direkt.

Exempel : Om du ska köpa kulglass och det inte finns skyltar för vilka sorter som finns så kommer du troligen att tycka det
är drygt att fråga vad alla sorterna är. Precis så är det med allt när det handlar om försäljning.
Min St165, projektet går sakta vidare http://www.toyotaclubsweden.com/viewtopic.php?f=19&t=71
Användarens profilbild
gt-four
Inlägg: 163
Blev medlem: lör 14 mar 2009, 16:46:34
Bilmodell: celica gt-four st165
Årsmodell: 88
Ort: torhamn

Re: celica st165:a gen 3 motor säljes

Inlägg av gt-four »

ska fixa te inlägget sen ikväll=)
Användarens profilbild
haank
Inlägg: 206
Blev medlem: tis 03 mar 2009, 21:47:46
Bilmodell: Toyota GT4
Årsmodell: 91
PostOrt: 68630 Sunne
Land (Country): Sweden
Ort: Sunne

Re: celica st165:a gen 3 motor säljes

Inlägg av haank »

Vad använder du för hjulmuttrar till dom fällgarna? Köpte såna jag med häromdagen och det verkar nte vara vanlig 60 graders kona.
Det här har jag över i garaget, pma för frågor.
Användarens profilbild
gt-four
Inlägg: 163
Blev medlem: lör 14 mar 2009, 16:46:34
Bilmodell: celica gt-four st165
Årsmodell: 88
Ort: torhamn

Re: celica st165:a gen 3 motor säljes

Inlägg av gt-four »

ska kolla :)
Användarens profilbild
Jonex
Inlägg: 553
Blev medlem: sön 01 mar 2009, 15:56:18
Bilmodell: Celica GT-Four st165
Årsmodell: 1988
PostOrt: Smedjebacken
Land (Country): Swe
Ort: Smb, Dalarna

Re: celica st165:a gen 3 motor säljes

Inlägg av Jonex »

haank skrev:Vad använder du för hjulmuttrar till dom fällgarna? Köpte såna jag med häromdagen och det verkar nte vara vanlig 60 graders kona.
Fälgarna heter Cromodora Bully, 3 dels- splitfälg , dom var inte billiga på sin tid. ( nypris 34 k )
Jag har iaf använt Toyotas org. muttrar utan problem. Dock krävs det navringar för att dom ska sitta bra.
Min St165, projektet går sakta vidare http://www.toyotaclubsweden.com/viewtopic.php?f=19&t=71
Skriv svar