4x Sommardäck samt 4x Vinterdäck Bortskänkes!

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Phreak
Inlägg: 63
Blev medlem: tis 05 maj 2009, 16:00:15
Bilmodell: Celica GT-Four
Årsmodell: 1988
Ort: Luleå

4x Sommardäck samt 4x Vinterdäck Bortskänkes!

Inlägg av Phreak »

Hejsan!
Sedan en tid tillbaka är jag inte längre ägare av min GT4a, och har alltså inget behov av 4x Sommardäck samt 4x Vinterdäck.
Samtliga är på originalfälg och med de vanliga måtten (185x65x14) <- Eller har jag fel?
Vinterdäcken har inte så jättemycket dubb kvar, men går ju att göra isracingdäck av.
Sommardäcken klarar en säsong till tror jag, mitt expertöga sa det ;)

Pris: Gratis!, alternativt ett par Newcastle Brown Ale :)
Däcken finns i Luleå och måste dom skickas så skippa ölen och betala frakten istället

Intresserad? Ring, 073 - 82 82 352 (kan vara svårt att nå mellan 08-12 och 13-16)

/Henrik
SHySwe
Inlägg: 1087
Blev medlem: mån 02 mar 2009, 06:50:03
Bilmodell: Corolla -73
Årsmodell: 1973
PostOrt: Luleå
Land (Country): Sweden

Re: Bortskänkes!

Inlägg av SHySwe »

Hej Henrik,
jag tycker att det kan vara värt alternativet "ett par Newcastle Brown Ale", speciellt som vi bor i samma stad.
Då eftersom jag ev överväger att ge rollan det bultmönstret... Fast det beslutet är inte helt klart än. Om någon med akutare behov finns, så låt den någon ta dem.
Släng annars ett pm innan du planerar att bli törstig.
Projekt: Corolla -73 Ke20 med Saab B234L
Skriv svar