S: 4age black top 20v

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
cpjoel
Inlägg: 11
Blev medlem: tis 17 mar 2009, 08:19:12
Bilmodell: ae86
Årsmodell: 84
PostOrt: Kävlinge
Land (Country): sverige

S: 4age black top 20v

Inlägg av cpjoel »

Hallå!

har ett avstannat AE86 projekt, och pga ändrade planner har jag min tilltänkta motor till salu.

det är alltså en 4age 20V blacktop motor, med 170hk org. motor är original och komplett med styrboxar och allt motor har gått ca 6000km års modell 98-99 om jag mins rätt, ev kan trattar till motorn säljas separat samt org växellåda till AE86.
Motorn skall passa dom bilarn med 4age motor original bolt on
Jag betalade drygt 25000 med frakt för 1år sedan.
pris 20000 el bud
vid frågor pm mig.

mvh Daniel
cpjoel
Inlägg: 11
Blev medlem: tis 17 mar 2009, 08:19:12
Bilmodell: ae86
Årsmodell: 84
PostOrt: Kävlinge
Land (Country): sverige

Re: S: 4age black top 20v

Inlägg av cpjoel »

passar utmärkt i starlet, coroller och äldre mr2:er, näst intill bolt on, ingen rwd starlet som skall drifta?

mvh Daniel
Skriv svar