S: Reservdelar Celica ST20X

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
MScME
Inlägg: 136
Blev medlem: mån 30 maj 2016, 08:36:05
Bilmodell: Celica GT-FOUR
Årsmodell: 1995
PostOrt: Stockholm

S: Reservdelar Celica ST20X

Inlägg av MScME »

Jag har en reservdelsbil i den gröna nyansen dessa såldes i, som jag plockat vissa delar ifrån och andra har jag tänkt kannibalisera. Dock så återstår en hel del som jag inte kommer ha användning för men som säkert någon annan behöver.
Då dessa inte är helt vanliga hos bilskrotarna så får den som söker något från en ST202 gärna skicka en fråga så kan jag kanske hjälpa till.
Pris får vi komma överens om.

Jag behöver ha den mobil så upphänging och hjul behöver vara kvar. Körde den hem så allt fungerar som det ska, dock så tvivlar jag på att någon vill ha dörrar eller bakskärmar då dessa är kraftigt rostangripna. Men i övrigt så finns det mesta från lyktor till solskydd kvar.
Finns i Stockholmsområdet, men många delar kan nog skickas om det behövs.

Skicka ett PM i så fall.
6 gen Celica, kör allt med fyrhjulsdrift.

Nuvarande vagnpark:
Toyota Celica GT-FOUR ST205
Audi S5
BMW M550i Xdrive
Audi S8 Plus
Stalhammar
Inlägg: 1
Blev medlem: ons 13 mar 2019, 05:58:30
Bilmodell: Celica st202
Årsmodell: 94
PostOrt: Hörby

Re: S: Reservdelar Celica ST20X

Inlägg av Stalhammar »

Tjena.
Undrar bara ifall du har samma upphängning i framvagn som GT4?
Söker efter det undre staget samt "åttan".
MScME
Inlägg: 136
Blev medlem: mån 30 maj 2016, 08:36:05
Bilmodell: Celica GT-FOUR
Årsmodell: 1995
PostOrt: Stockholm

Re: S: Reservdelar Celica ST20X

Inlägg av MScME »

Oops, blir himla sent svar detta, men ja det är superstrut på denna, men då den behöver kunna rulla så kan jag dessvärre inte skiljas från upphängningsdelar...
6 gen Celica, kör allt med fyrhjulsdrift.

Nuvarande vagnpark:
Toyota Celica GT-FOUR ST205
Audi S5
BMW M550i Xdrive
Audi S8 Plus
Skriv svar