SÅLD

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Mokko
Inlägg: 1
Blev medlem: sön 08 apr 2018, 12:27:05
Bilmodell: Celica Supra
Årsmodell: 1986
PostOrt: Forsa
Land (Country): Sverige

SÅLD

Inlägg av Mokko »

Jag tänkte kika om det eventuellt finns något intresse för en sån här gammal klassiker.
Den köptes i slutet på förra året för att jag hade tänkt att lasta i en helt annan drivlina i den men efter att ha tittat närmre på bilen så insåg jag att den var i alldeles för bra originalskick för att jag skulle ha hjärta att börja skruva sönder den.

Den besiktades 2017-11-10 och ställdes av några dagar efter det så den fick stå över vintern, den är dock påställd nu igen.
Den hade vid besiktning gått 16439mil och i skrivande stund är jag osäker men det är inte många mil till då jag knappt använt den pga vinter.

Nu vet jag inte riktigt vad för utrustning som såna här bilar brukar ha så jag drar lite kort vad som finns på denna.

Digitala instrument som allt fungerar i.
Elhissar.
Eltaklucka.
Luftblåsor i ryggstödet på förarstolen som fungerar.
Fungerande farthållare.
Dragkrok (som jag tyckte kändes lite lustigt på en sån här bil).


Största problemet med bilen är att dörrlisterna är dåliga, på förarsidan är den riktigt dålig medans den är skaplig på passagerardörren.
Vad jag har sett så finns det en liten prick med rost vid tankluckan annars är den rostfri.

Här har nå några bilder på den så att nu kan få en idé om hur den ser ut.
Fler bilder ordnas utan problem om det är något speciellt som det funderas på.

Bild

Bild

Bild

Pris vet jag inte riktigt vad jag sätta då jag inte har hållit koll på dessa bilar men norr om 20000 tycker jag då att den utan några som helst bekymmer måste vara värd med tanke på skicket.

Om ni är intresserad så skicka ett PM eller ring mig på 072-8307386
Bilen står i Forsa ungefär 5-6km från E4 vid Hudiksvall.