S: Celica GT4 st185

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Användarens profilbild
JPH
Inlägg: 91
Blev medlem: sön 20 jun 2010, 21:27:52
Bilmodell: Celica GT4
Årsmodell: 1990
Ort: Tierp

S: Celica GT4 st185

Inlägg av JPH »

Säljer nu min st185:a. Den går alldeles utmärkt så när som på att ABS'n inte fungerar och bilen har därför fått körförbud. Kan du fixa abs-problemet har du en riktigt skön och kul bil för en billig peng. Här finns annonsen på Blocket.
Herr_sahlin
Inlägg: 70
Blev medlem: tor 11 sep 2014, 23:10:11
Bilmodell: Celica gt4 CS
Årsmodell: 1992
PostOrt: Borås

Re: S: Celica GT4 st185

Inlägg av Herr_sahlin »

Vill bara tipsa dig eller om någon här på forumet köper bilen så har jag bland annat abs-enheten liggandes på hylla från min st185a :)
Användarens profilbild
Glenn
Super User
Inlägg: 4775
Blev medlem: lör 28 feb 2009, 22:29:12
Bilmodell: Celica GT-Four ST205
Årsmodell: 96
PostOrt: Stockholm
Land (Country): Sverige

Re: S: Celica GT4 st185

Inlägg av Glenn »

Man blir ju ruskigt sugen, men jag har varken tid eller plats eller behov av en bil till.

Har inte bilen AC alls eller funkar den inte ?
Just nu: Celica GT-Four ST205 (Black sin) , Celica GT ST202 (kvicksilver), Pontiac Fiero GT V6, SAAB 9-5 Aero sportsedan (Goldie), SAAB 9-5 Aero sportcombi, SAAB 9-5SE 2.0 turbo (silversaaben), Opel Astra (skruttomobilen) Suzuki GSX1100e (brööl), Suzuki GS500e (bumse), Honda NX650 Dominator.

Snabba bilar, motorcyklar, bävrar, oboy, öl, söta flickor.

http://www.repulsiv.se
Användarens profilbild
JPH
Inlägg: 91
Blev medlem: sön 20 jun 2010, 21:27:52
Bilmodell: Celica GT4
Årsmodell: 1990
Ort: Tierp

Re: S: Celica GT4 st185

Inlägg av JPH »

Den hade AC en gång i tiden, men den har aldrig fungerat i min ägo och i samband med motorbytet monterades AC-pumpen bort. Den finns iofs i en låda i förrådet bland andra pryttlar (spridare, turbo mm) som blev över i samband med motorbytet. De följer givetvis med vid köp.
Användarens profilbild
JPH
Inlägg: 91
Blev medlem: sön 20 jun 2010, 21:27:52
Bilmodell: Celica GT4
Årsmodell: 1990
Ort: Tierp

Re: S: Celica GT4 st185

Inlägg av JPH »

Herr_sahlin skrev: mån 19 jun 2017, 19:14:02 Vill bara tipsa dig eller om någon här på forumet köper bilen så har jag bland annat abs-enheten liggandes på hylla från min st185a :)
Om du eller någon annan kan tänka sig att sälja mig ett par abs-sensorer och eventuellt en actuator så är det fullt tänkbart att jag omprövar mitt beslut att sälja Celican och då har ni ju säkerställt så att bilen blir kvar i ägo hos någon som verkligen vårdar den :wink:
Användarens profilbild
JPH
Inlägg: 91
Blev medlem: sön 20 jun 2010, 21:27:52
Bilmodell: Celica GT4
Årsmodell: 1990
Ort: Tierp

Re: S: Celica GT4 st185

Inlägg av JPH »

Bilen är såld. Tråden kan låsas.
Låst